دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۰
کد مطلب : 94644

طلاب جهادی فعال در عرصه مقابله با کرونا در قم تجلیل شدند

قم نيوز : در مراسمی از طلاب جهادی فعال در بیمارستان‌ها و آرامستان‌های استان در ایام شیوع کرونا تجلیل شد.
طلاب جهادی فعال در عرصه مقابله با کرونا در قم تجلیل شدند
طلاب جهادی فعال در عرصه مقابله با کرونا در قم تجلیل شدند
به گزارش قم نیوز مراسم تجلیل از طلاب جهادی فعال در بیمارستان‌ها و آرامستان‌های استان در ایام شیوع کرونا امروز در مجتمع فرهنگی و آموزشی امام زاده شاه سیدعلی(ع) برگزار شد.

آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه، حجت‌الاسلام عباس اسکندری مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن زمانی دبیر ستاد حوزوی بحران و حوادث غیرمترقبه، حجت‌الاسلام شفیع‌زاده مدیرکل اعزام مبلغ اداره اوقاف قم و فعالان فرهنگی و عرصه تبلیغ در این مراسم حضور داشتند.

آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در این مراسم با تأکید بر اینکه گروه‌های جهادی و ملت بزرگ ایران با همراهی و همدلی و حضور درصحنه‌های متعدد کمک به دیگران صحنه‌های بی‌مثالی را خلق کردند افزود: باید از این قدرت و سرمایه بزرگ در سایر عرصه‌های دیگر به‌ویژه درزمینهٔ کاهش آسیب‌های اجتماعی استفاده کرد.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه فرهنگ جهاد و مقاومت در هرکجا که وجود داشته باشد معجزه آفرینی می‌کند، خاطرنشان کرد: امروز همین فرهنگ مقاومت به دل لبنان و منطقه نفوذ کرده و از نیروهای آنجا یک  حزب‌الله قدرتمند ساخت که همه معادلات دشمن را تغییر داده است.

سید علی حسینی نژاد در این مراسم مدیحه‌سرایی کرد و همچنین کلیپی از فعالیت طلاب جهادگر عرصه مقابله با کرونا که در آرامستان ها و بیمارستان‌ها خدمت‌رسانی کردند پخش شد.

در پایان این مراسم از 222 از طلاب جهادگر تجلیل شد که از این تعداد 162 طلبه برادر و 60 طلبه خواهر هستند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcgt39y.ak9tt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما