شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۱
کد مطلب : 94728
عضو مجلس خبرگان رهبری:

"هنر" ابزار مناسبی برای تبیین شخصیت حضرت ابوطالب(ع) است

قم نيوز : عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: هنر ابزاری خوبی است که به‌وسیله آن می‌توان شخصیت حضرت ابوطالب (ع) را به همگان معرفی کرد و از آن برای برطرف کردن غبار مظلومیت از چهره ایشان بهره گرفت.
عضو مجلس خبرگان رهبری: "هنر" ابزار مناسبی برای تبیین شخصیت حضرت ابوطالب(ع) است
عضو مجلس خبرگان رهبری: "هنر" ابزار مناسبی برای تبیین شخصیت حضرت ابوطالب(ع) است
به گزارش قم نیوز آیت‌الله سید محمد مهدی میرباقری در رویداد هم نویسی استادان خوشنویسی «در خط محبت» که ظهر امروز به همت دبیرخانه همایش حضرت ابوطالب (ع) در شبستان حضرت زهرا(س) حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد،  با اشاره به شخصیت بی‌بدیل حضرت ابوطالب(ع) اظهار داشت: منابع معتبر بر موحد بودن ایشان و پدر بزرگوارشان تصریح دارند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: حضرت ابوطالب(ع) یک شخصیت استثنایی است و این از مظلومیت این شخصیت بزرگ است که با همه حمایت‌ها از پیامبر اکرم (ص) به او نسبت شرک داده می‌شود.

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: هنر ابزاری خوبی است که به‌وسیله آن می‌توان شخصیت حضرت ابوطالب (ع) را به همگان معرفی کرد و از آن برای برطرف کردن غبار مظلومیت از چهره ایشان بهره گرفت.

همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمدی تبار قائم‌مقام مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) نیز ضمن بازدید از این رویداد و آثار تولیدشده در آن به خوشنویسان خدا قوت گفت و از زحمات آنان تقدیر کرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjoaeh.uqex8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما