قم نيوز : معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم گفت: پلاک‌های مخدوش شده به‌ منظور جلوگیری از جریمه در ترددهای شبانه در قم شناسایی می‌شوند.
پلاک‌های مخدوش شده به‌منظور جلوگیری از جریمه در ترددهای شبانه در قم شناسایی می‌شوند
پلاک‌های مخدوش شده به‌منظور جلوگیری از جریمه در ترددهای شبانه در قم شناسایی می‌شوند
به گزارش قم نیوز مهرداد حاجی‌زاده ظهر امروز در جلسه شورای اطلاع‌رسانی دولت که در سالن کرامت استانداری برگزار شد اظهار داشت: علی‌رغم محدودیت‌های تعیین ‌شده، تردد و رفت ‌و آمدهای زیادی توسط خودروها در سطح شهر اتفاق می‌افتد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم افزود: بسیاری از رانندگان برای اینکه شناسایی و جریمه نشوند اقدام به مخدوش کردن پلاک‌ها می‌کنند.

وی تصریح کرد: تمامی پلاک‌های پنهان و مخدوش شده به‌منظور جلوگیری از جریمه در ترددهای شبانه در قم، شناسایی می‌شوند.

حاجی‌زاده بیان کرد: این رانندگان غافل از این هستند که سیستم‌ها هوشمند و به‌روز است و در جهت شناسایی پلاک‌های مخدوش شده اقدام می‌شود و از طرفی همکاران جدی‌تر این پلاک‌های مخدوش را اعمال قانون می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: پیامک‌هایی برای افرادی که یک ‌بار در 24 ساعت در ساعات ممنوع شده تردد کرده باشند ارسال می‌شود تا اگر کاری ضروری داشته‌اند بدانند مورد ارفاق قرار گرفته‌اند اما از تکرار آن پرهیز شود.

در این جلسه مدیر گروه آموزش و ارتقای سلامت مرکز بهداشت قم با اشاره به تزریق 175 دوز واکسن کرونا در قم بیان کرد: این واکسن‌ها، نوع جهش‌ یافته و جدید ویروس را پوشش نمی‌دهد.

محمدتقی سلطانی عنوان کرد: افرادی که واکسینه شده‌اند هیچ مشکلی نداشتند و با ورود سایر واکسن‌ها بقیه جامعه هدف واکسینه می‌شوند.

وی تصریح کرد: با توجه به ویروس جهش ‌یافته کرونا که از انگلیس وارد ایران شده است باید مراقبت‌های لازم افزایش یابد، این ویروس در اطراف قم دیده ‌شده و قطعاً در استان نیز گردش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcay0no.49ny015kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما