چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۲۷
کد مطلب : 94793

«مبانی فقهی حقوقی گزارشگری فساد» رونمایی می شود

قم نيوز : رونمایی از برخی کتب مانند «مبانی فقهی حقوقی گزارشگری فساد» و «فقه عمران» از جمله برنامه های دومین همایش کتاب سال حکومت اسلامی است.
«مبانی فقهی حقوقی گزارشگری فساد» رونمایی می شود
«مبانی فقهی حقوقی گزارشگری فساد» رونمایی می شود
به گزارش قم نیوز در این همایش که روز پنج شنبه سی ام بهمن ماه سال جاری از ساعت 9 تا 12 صبح در ساختمان دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در قم برگزار می شود، از برخی اعضای این مجلس به عنوان شخصیت های علمی محقق در حوزه اندیشه حکومت اسلامی تجلیل خواهد شد.

بر این اساس، تقدیر از مقام مرحوم آیت الله شیخ محمد مؤمن قمی و آیت الله شیخ محمدتقی مصباح یزدی به بعنوان دو عضو فقید مجلس خبرگان رهبری که در حوزه اندیشه حکومت اسلامی صاحب تحقیقات و تألیفات هستند، از جمله برنامه های این همایش است.

همچنین رونمایی از برخی آثار و تألیفات دو عضو دیگر مجلس خبرگان رهبری در حوزه حکومت اسلامی از دیگر برنامه های این همایش عنوان شده است که در آن از کتاب «مبانی فقهی حقوقی گزارشگری فساد» به عنوان اثر آیت الله عباسعلی کعبی رونمایی خواهد شد.

رونمایی از برخی آثار و تألیفات آیت الله محسن اراکی به عنوان یکی دیگر از اعضای مجلس خبرگان رهبری، بخش دیگری از این همایش خواهد بود که از جمله این آثار می توان به «فقه نظام سیاسی»، «فقه عمران»، «فقه النظام» و «نظریه حکومت در اسلام» اشاره کرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbfzb9.rhba9piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما