کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون سلامت و دفاع زیستی بسیج:

طرح‌های محله محور بهترین راهکار برای مقابله با ویروس کروناست‌

خبرگزاری تسنیم , 30 بهمن 1399 ساعت 20:38

معاون سلامت و دفاع زیستی سازمان بسیج با تأکید بر اینکه طرح‌های محله محور بهترین راهکار برای مقابله با تهدیدات احتمالی ویروس کرونا است، گفت: استان قم در این خصوص عملکرد قابل قبولی داشته است.


به گزارش قم نیوز مسلم چشمی امروز در جلسه با فرماندهان سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) و اعضای قرارگاه شهید سلیمانی استان که در ستاد فرماندهی سپاه استان برگزار شد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری از بسیج انتظار دارند که همیشه درصحنه حضورداشته باشند.

وی با اشاره به آمادگی بسیج به‌منظور سازمان‌دهی تهدید‌ها و گرفتاری‌ها افزود: بسیج در عرصه‌های مختلف و کمک در گرفتار‌هایی که در کشور پیش می‌آید مشارکت دارد.

معاون سلامت و دفاع زیستی سازمان بسیج با تأکید بر اینکه طرح‌های محله محور بهترین راهکار برای مقابله با تهدیدات احتمالی ویروس کرونا است، بیان کرد: استان قم در این خصوص عملکرد قابل قبولی داشته است.

چشمی مقابله با ویروس منحوس کرونا را مورد تأکید قرارداد و گفت: نوع تهدیدات تغییر کرده است، پیش‌بینی ما تهدید‌های بیولوژیک است و باید خودمان را با این وضعیت وفق بدهیم، درصحنه  می‌مانیم چراکه پیش‌بینی می‌شود حمله بیولوژیک و کرونا ادامه‌دار باشد و دشمن از آن‌ها استفاده کند.

امیر جعفری فرمانده عملیات قرارگاه شهید سلیمانی استان قم در این نشست بابیان اینکه 95 کمیته عملیاتی محله در قم و منطقه پردیسان تشکیل‌شده است، گفت: در ذیل این کمیته‌ها یک تیم حمایتی، نظارتی  و مراقبتی تشکیل‌شده است.

 14 هزار غربالگری تلفنی و 4 هزار و 170 غربالگری حضوری به همت بسیجیان استان انجام شده است

وی آثار طرح شهید سپهید حاج قاسم سلیمانی در استان را مورد توجه قرار داد و  بیان کرد: تهیه غذای گرم، 14 هزار غربالگری تلفنی و 4 هزار و 170 غربالگری حضوری  ازجمله فعالیت‌های سپاه و بسیج استان در طرح محله محور شهید سلیمانی است.

فرمانده عملیات قرارگاه شهید سلیمانی استان قم با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط بسیج استان برای مقابله با ویروس کرونا خاطرنشان کرد: شناسایی مناطق آلوده، تولید دستکش، گان و ماسک سه لایه موردنیاز در استان و کشور، پایش 22 هزار و 500 صنف، ارائه بسته معیشتی و کمک نقدی به خانواده‌های مبتلا از جمله این اقدامات است.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 94809

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/94809/طرح-های-محله-محور-بهترین-راهکار-مقابله-ویروس-کروناست

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir