پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۵۸
کد مطلب : 94813

طلاب جوان پژوهشگر تجلیل شدند

قم نيوز : هم‌زمان با مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره علامه حلی طلاب جوان پژوهشگر در قم تجلیل شدند.
طلاب جوان پژوهشگر تجلیل شدند
طلاب جوان پژوهشگر تجلیل شدند
به گزارش قم نیوز مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره علامه حلی(ره) ویژه آثار علمی طلاب جوان حوزه علمیه امروز در سالن اجتماعات مدرسه عالی دارالشفاء برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید محمود مدنی مدیر جامعه الزهرا (س) حجت‌الاسلام‌والمسلمین ملکی قائم‌مقام مدیر حوزه‌های علمیه، سرکار خانم نجم استاد حوزه‌های علمیه خواهران و طلاب پژوهشگر در این مراسم حضور داشتند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدنی مدیر جامعه الزهرا (س) در این مراسم بابیان اینکه جشنواره علامه حلی(ره)، پژوهش را به سمت‌وسوی فضلای جوان و حتی نوجوان آورده است، بیان کرد: ما در این جشنواره انتظار تولید علم نداریم، ما در این جشنواره پژوهش را به‌مثابه روشی برای رشد می‌خواهیم و تقاضای من این است که ما نباید پژوهشگران جوان را که در این جشنواره امتیاز کسب کردند، رها کنیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ملکی قائم‌مقام مدیر حوزه‌های علمیه نیز در این مراسم گفت: یکی از مواردی که انسان را به قرب الهی می‌رساند، صدای قلم است و متعلم و دانشجوی اهل‌قلم به این سمت کشیده می‌شود.

 1400 اثر به دبیرخانه هفتمین جشنواره علامه حلی ارسال شد

حجت‌الاسلام هاشمی تنکابنی دبیر این جشنواره با اشاره به ارسال 1400 اثر به دبیرخانه خاطرنشان کرد: از حوزه علمیه برادران 954 اثر، حوزه علمیه خواهران 260 اثر و جامعه الزهرا 186 اثر در قالب کتاب، مقاله و پایان‌نامه به هفتمین جشنواره علامه حلی ارسال شد.

در پایان این مراسم محمدعلی عیوضی در گروه علمی فلسفه با ارائه کتاب "بازیابی مواریثی مغفول در عرفان اسلامی" دربردارنده کهن‌ترین گزارش دعای صباح و خدیجه اسفندیاری طلبه جامعه الزهرا (س) در گروه علمی اخلاق با ارائه مقاله شیوه‌های تربیت اخلاقی فرزندان برگرفته از روایات اهل‌بیت (ع) رتبه اول این جشنواره را کسب کردند، همچنین14 نفر از طلاب جوان زیر 31 سال که آثار خود را در قالب کتاب، پایان‌نامه و مقاله ارسال کرده بودند، به‌عنوان برگزیدگان رتبه دو تجلیل شدند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcexv8o.jh8ezi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما