کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس جدید موسسه امام خمینی(ره):

میراث گران‌بهای آیت‌الله مصباح را صیانت و پاسداری می‌کنیم

خبرگزاری تسنیم , 30 بهمن 1399 ساعت 19:03

رئیس جدید موسسه امام خمینی(ره) گفت: باید میراث گران‌بهایی که آیت‌الله مصباح یزدی از خودشان بر جای گذاشت را قدر دانسته و با نهایت اخلاص و استمداد از اهل‌بیت(ع) در پویایی و بالندگی‌اش کوشش کرده و از آن صیانت و پاسداری کنیم.


به گزارش قم نیوز آیت‌الله محمود رجبی ظهر امروز در مراسم معارفه خود به‌عنوان مدیر جدید و اعضای هیئت‌امنای مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) که در سالن اجتماعات این موسسه برگزار شد، اظهار داشت: تلاش علمی و آموزشی را به کارخواهیم بست تا مسیر ترسیم‌شده مرحوم آیت‌الله مصباح یزدی زنده و بالنده باقی بماند.

وی افزود: باید میراث گرانبهایی که آیت‌الله مصباح یزدی از خودشان بر جای گذاشت را قدر دانسته و با نهایت اخلاص و استمداد از اهل‌بیت(ع) در پویایی و بالندگی‌اش کوشش کرده و از آن صیانت و پاسداری کنیم.

رئیس جدید مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با اشاره به لزوم تداوم مسیر علمی آیت‌الله مصباح یزدی بیان کرد: علامه مصباح در پیام خودشان به رهبری تأکید کرده بودند که «مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) که خار بزرگی در چشم دشمنان اسلام و نظام به شمار می‌رود، پیشرفت‌های آن رکود و کاهش نیابد و همچنان هر چه‌بهتر مسیر بالندگی را بپیماید.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه راه ما همان راهی است که آیت‌الله مصباح یزدی برایمان ترسیم کرده‌اند و ما باید باقوت آن را ادامه دهیم، عنوان کرد: با توجه به عشق و علاقه‌ای که همه عزیزان به آیت‌الله مصباح داشتند، باید این عشق را افزون کرده و در عمل و در حفظ و بالندگی این مؤسسه کوشا باشیم تا با تلاش خودمان هم قلب رهبر عزیزمان را خوشحال و هم روح آن عالم بزرگ را شاد کنیم.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه خاطرنشان کرد: از نعمت‌های بزرگ الهی این است که در مؤسسه‌ای قرار داریم که تحت اشراف رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی بوده و سالیان دراز از عنایت و الطاف و راهبری آیت‌الله مصباح(ره) در این مؤسسه برخوردار بوده‌ایم و امیدواریم بتوانیم راه آن عالم بزرگ را به‌خوبی ادامه دهیم.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 94815

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/94815/میراث-گران-بهای-آیت-الله-مصباح-صیانت-پاسداری-می-کنیم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir