دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 94893

عادی‌انگاری بیماری کرونا و بازگشت ویروس به استان قم

قم نيوز : معاون استاندار قم گفت: از امر عادی‌انگاری و کاهش رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی توسط مردم بسیار نگران هستیم چراکه این امر سبب بازگشت به شرایط بسیار سخت و هولناک سال گذشته در استان می‌شود.
عادی‌انگاری بیماری کرونا و بازگشت ویروس به استان قم
عادی‌انگاری بیماری کرونا و بازگشت ویروس به استان قم
به گزارش قم نیوز بیژن سلیمان پور ظهر امروز در سی و هشتمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان با اشاره به‌ضرورت همکاری کلیه دستگاه‌ها به حوزه سلامت اظهار داشت: ویروس کرونا انگلیسی بسیار خطرناک‌تر از کرونای فعلی است که اگر اپیدمی و فراگیر شود،‌ خسارات جبران‌ناپذیری به همراه دارد.

معاون استاندار قم با اشاره به‌ضرورت نصب بنر اطلاع‌رسانی با موضوع پیشگیری از شیوع کرونا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط کلیه دستگاه‌ها گفت: از امر عادی و کاهش رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی توسط مردم بسیار نگران هستیم چراکه این امر سبب بازگشت به شرایط بسیار سخت و هولناک سال گذشته در استان می‌شود.

وی با تأکید بر برگزار نشدن مراسم اعتکاف امسال به دلیل خطر تجمع در محیط بسته افزود: بازگشت وضعیت قرمز سبب کساد شدن کار کسبه می‌شود بنابراین از هم شهریان گرامی خواهش می‌کنیم تا حد ممکن از ازدحام در مغازه‌ها و فروشگاه‌ها خودداری کرده و هنگام بیرون رفتن از منازل از ماسک استفاده کنند.

سلیمانپور با اشاره به تشکیل جلسات مختلف در خصوص آغاز فرآیندهای اجرایی انتخابات خاطرنشان کرد: در مدت یک سال که از شیوع این ویروس خطرناک می‌گذرد کمک‌های مؤمنانه و احسان مردم و خیران این موضوع را ثابت کرد که ملت ایران در هیچ شرایطی از کمک به هم نوعان خود دریغ ندارند.

معاون استاندار قم  با تأکید بر دستیابی به توسعه و پیشرفت در حوزه فضای مجازی، آموزش و خریدوفروش‌ اینترنتی تصریح کرد: امسال به دلیل شکننده بودن وضعیت استان، فروشگاه‌های بهاره برگزار نمی‌شود و نظارت بر اصناف و اتحادیه‌های صنفی به خودشان محول شده است.

وی بابیان اینکه ستاد انتخابات استان کلیه تمهیدات برگزاری انتخابات سالم را در دستور کار قرار داده است ابراز کرد: ثبت‌نام داوطلبان عضویت در شورای اسلامی شهرها از 20 تا 26 اسفندماه، ثبت‌نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستاها از 16 تا 22 فروردین، ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از 21 تا 25 اردیبهشت 1400 و ثبت‌نام داوطلبان میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری 13 تا 19 فروردین 1400 انجام می‌شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcc14qo.2bq0o8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما