قم نيوز : مدیر خانه مطبوعات استان قم تقویت و ارتقای تعامل رسانه ها و نهادهای اجرایی را از جمله اهداف این تشکل صنفی عنوان و بر آن تأکید کرد.
رسالت خانه مطبوعات تقویت تعامل رسانه ها و نهادهای اجرایی است
رسالت خانه مطبوعات تقویت تعامل رسانه ها و نهادهای اجرایی است
به گزارش قم نیوز محمدحسین همتی نژاد عصر امروز و در نشستی خبری با موضوع باغ پرندگان قم و در حضور برخی اصحاب رسانه و برخی از مسؤولان استان اظهار کرد: خانه مطبوعات به دنبال آن نبود که به عنوان یک کُنشگر به مشکلات پیش آمده در این موضوع ورود کند و به فکر تصدّی گری باشد، اما با توجه به برخی نقل قول های یکطرفه اخیر در این موضوع که سبب ایجاد برخی سردرگمی ها شد، تصمیم بر آن گرفتیم تا نشستی برای تعامل بیشتر رسانه ها با حضور برخی مدیران استان برگزار شود.

وی در ادامه افزود: رسانه ها باید به این مهم توجه داشته باشند که انتقال یک نگاه جامع در موضوعات مهمی مانند باغ پرندگان به عنوان یک موضوع مهم شهری می تواند برای افکار عمومی مفید و مؤثر باشد و از سردرگمی ها بکاهد.

مدیر خانه مطبوعات استان قم همچنین تقویت و ارتقای تعامل بین رسانه ها و مسؤولان استان را یکی از رسالت های خانه مطبوعات استان خواند و خاطرنشان کرد: به دنبال آن بودیم تا در نشست خبری امروز و در فضایی کاملا بی طرفانه، مسئله و موضوع باغ پرندگان و مشکلات و حواشی ایجاد شده پیرامون آن را مورد واکاوی قرار دهیم و کمکی به حل موضوعات شهر و استان کرده باشیم.

همتی نژاد در عین حال اذعان کرد: اگر برآیند برگزاری این نشست، برآیند مثبتی باشد، می توانیم نشست هایی از این دست را با همیاری اصحاب رسانه استان تداوم بخشیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdoj0n.yt0on6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما