کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ارزیابی های زیست محیطی پروژه ها باید واقعی باشد

خبرگزاری فارس , 4 اسفند 1399 ساعت 23:16

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم از ضرورت ارزیابی های زیست محیطی در همه پروژه ها بویژه پروژه های شهری به صورت واقعی و نه سفارشی سخن گفت.


به گزارش قم نیوز حسن بختیاری در نشست رسمی علنی امروز شورای اسلامی شهر که در ساختمان شهید باکری این شورا برگزار شد با اشاره به این که جوانب مختلف و متعدد پروژه هایی مانند باغ پرندگان باید فراتر از امور اداری و نامه نگاری های مرسوم دیده شود خاطر نشان کرد: الزامات اساسی این گونه پروژه ها ایجاب می کند که مدیریت شهری آن ها را با حساسیت ویژه ای دنبال و پیگیری کند.

وی همچنین اظهار کرد: البته همه فعالیت ها و پروژه های شهرداری ها برای خدمت رسانی بیشتر به مردم است، اما در عین حال باید توجه داشت که پروژه هایی مانند باغ پرندگان دارای حساسیت های ویژه ای است و از این رو باید دقت بیشتری در روال تصمیم گیری، طراحی و اجرای آن ها محقق شود.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر این که ارزیابی های زیست محیطی پروژه ها باید واقعی باشد ادامه داد: متأسفانه گاهی مشاهده می شود که این ارزیابی ها به صورت سفارشی انجام می شود.

بختیاری در عین حال ایجاد مکانی برای تفریح عمومی مردم، ارتقای دانش و آگاهی و همچنین کمک به تحقق سلامت روح و روان را از جمله فواید باغ پرندگان برشمرد و گفت: البته این امر مستلزم رعایت همه الزامات و در نظر گرفتن همه جوانب است تا چنین پروژه هایی به محل حرف و حدیث تبدیل نشود.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 94898

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/94898/ارزیابی-های-زیست-محیطی-پروژه-باید-واقعی-باشد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir