قم نيوز : استاندار قم گفت: امیدواریم با مشارکت خیرین محترم، این مدارس هرچه سریعتر آماده و در اختیار آموزش و پرورش قرار بگیرد.
۲۳ نقطه از شهر قم برای احداث مدارس و مراکز آموزشی اختصاص می یابد
۲۳ نقطه از شهر قم برای احداث مدارس و مراکز آموزشی اختصاص می یابد
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست استاندار قم در مراسم بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان قم که در سالن جلسات کرامت استانداری قم برگزار شد، توسعه فضا‌های آموزشی در استان بر اساس نیاز دانش آموزان را ضروری دانست و گفت: با تلاش و اهتمام معلمان و دانش آموزان، افتخارات مهمی در عرصه‌های کنکور و المپیاد‌های علمی کسب شده است که قابل تقدیر است.

استاندار قم اولویت اصلی مدیریت استان را قدم برداشتن در مسیر افزایش سرانه فضای آموزشی در قم عنوان و اضافه کرد: هدایت اعتبارات دولتی و ظرفیت‌های مدیریت شهری در این راه و استفاده از ظرفیت مهم خیرین مدرسه ساز در قم، کمک شایانی به بهبود و توسعه مدارس در استان داشته است.

سرمست با اشاره به اختصاص ۲۳ زمین جهت احداث مدارس و مراکز آموزشی در ۸ نقطه از شهر قم که با تراکم بسیار بالای دانش آموزی مواجه است، یادآورشد: امیدواریم با مشارکت خیرین محترم، این مدارس هرچه سریعتر آماده و در اختیار آموزش و پرورش قرار بگیرد.

استاندار قم در پایان با بیان اینکه خیرین خود را در میدان عمل به خوبی نشان می‌دهند، تصریح کرد: در کنار اقدامات زیرساختی و زیربنایی، فراهم آوردن تجهیزات آموزشی برای دانش آموزان بی بضاعت در این شرایط کرونایی، در دستور کار خیرین قرار گرفته است.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdce7o8o.jh8exi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما