کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همیاری همه نهادها لازمه موفقیت طرح شهید سلیمانی است

خبرگزاری فارس , 6 اسفند 1399 ساعت 16:59

فرماندار قم، طرح محله محور شهید سلیمانی را به منزله ضرورت همکاری عملی همه دستگاه ها برای رسیدن به یک هدف راهبردی و مهم عنوان کرد.


به گزارش قم نیوز مرتضی حیدری در نشست امروز ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان با بیان این که همه مردم و مسؤولان باید تمام نشدن کرونا را باور کنند اظهار کرد: پویش شهرداری قم با عنوان «هنوز کرونا تموم نشده» و اطلاع رسانی های در سطح شهر، یکی از پویش های خوب در این ایام بوده است.

وی همچنین پیشنهاد برگزاری نشست مشترک همه دستگاه های اجرایی و نظارتی دست اندرکار مبارزه با کرونا در استان را مطرح کرد و افزود: این نشست در حقیقت نوعی از جلسه توجیهی و بیان آماده باش دوباره در راستای آماده سازی برای ایام پایانی سال و آغاز سال جدید خواهد بود.

فرماندار قم در ادامه با گلایه از برخی انتقادها به مسؤولان قم و دست اندرکاران مبارزه با کرونا که می تواند سبب یأس و ناامیدی شود تصریح کرد: قم در پایین جدول کشوری ابتلا، بستری و جانباختگان کرونایی قرار دارد که خود، نشانه ای از موفقیت مدیریت استان در امر مبارزه با کرونا بوده است، اما با این حال برخی گلایه ها از سوی برخی افراد مطرح می شود که منطقی نیست، در حالی که ترغیب به ادامه مبارزه با کرونا در این شرایط استان، نیاز به تشویق دارد، نه تنبیه.

حیدری سپس از صدا و سیمای استان خواست در امر اطلاع رسانی کرونا، فعالیت های پایگاه های بهداشت، بسیج و هلال احمر در محله های قم را مدّ نظر قرار دهد.

وی درباره وضعیت رعایت شیوه نامه های بهداشتی در نانوایی های قم نیز گفت: نشست هایی با مسؤولان اتحادیه نانوایی ها برگزار شده که طبق آمار، رعایت شیوه نامه های بهداشتی در نانوایی ها مسیری رو به رشد را نشان می دهد، در عین حال که مسؤولان این اتحادیه قول داده اند تا تحولی در این زمینه صورت گیرد.

حیدری با اشاره به ضرورت تأمین سخت افراز و بویژه خودرو از سوی دستگاه های اجرایی و برای انجام هرچه بهتر مأموریت های طرح شهید سلیمانی یادآور شد: امید است دستگاه های اجرایی در این زمینه کوتاهی نکنند و وسائل لازم را در اختیار تیم های فعال طرح محله محور شهید سلیمانی قرار دهند.

وی همچنین به حادثه آتش سوزی سال گذشته در ساختمان کوثر قم و خسارت دیدن حدود 250 واحد اشاره کرد و گفت: اعتباراتی برای حوادث غیرمترقبه استان در اختیار است، اما کمک به این واحدها نیاز به مصوبه ستاد دارد تا بتوانیم 150 وام 15 میلیون تومانی را با سود کم به این واحدهای خسارت دیده پرداخت کنیم.

در ادامه استاندار قم با پرداخت این وام ها موافقت کرد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 94942

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/94942/همیاری-همه-نهادها-لازمه-موفقیت-طرح-شهید-سلیمانی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir