چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۲
کد مطلب : 94944

نگران مهندسی انتخابات هیات کشتی هستیم

قم نيوز : پیشکسوت کشتی قم با اذعان به اینکه ما نگران پشتوانه کشتی هستیم، از دخالت‌ها در کشتی ابراز نارضایتی کرد و گفت: اینقدر داستان ساخته‌اند که همه نگران مهندسی انتخابات آینده هیات کشتی هستند.
نگران مهندسی انتخابات هیات کشتی هستیم/قم می‌تواند قطب اصلی کشتی فرنگی باشد
نگران مهندسی انتخابات هیات کشتی هستیم/قم می‌تواند قطب اصلی کشتی فرنگی باشد
به گزارش قم نیوز مهدی مرادی گنجه امروز با اشاره به انتخابات هیات کشتی قم اظهار کرد: کشتی سال‌های قبل موفقیت‌هایی داشته اما با توجه به اینکه سالن تختی نیمه تعطیل شده همه منتظرند ببینند که وضعیت خانه کشتی چه می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در پی چند نتیجه‌ای که خانه کشتی گرفته دیگر مسوولان کاری به چیز دیگری ندارند خاطرنشان کرد: کشتی آزاد در قم در حد صفر رسیده و کشتی فرنگی هم محدود شده به شیفت تمرینی خانه کشتی و اگر ضربه‌ای این خانه بخورد دیگراز کشتی هیچ‌چیزی نمی‌ماند.

پیشکسوت کشتی قم با اذعان به اینکه ما نگران پشتوانه کشتی هستیم، از دخالت‌ها در کشتی ابراز نارضایتی کرد و افزود: اینقدر داستان ساخته‌اند که همه نگران مهندسی انتخابات آینده هیات کشتی هستند.

وی خاطرنشان کرد: ما گفتیم انتخابات طوری باشد که همه صحبت کنند و برنامه ارائه کنند و کسی که مدیریت بهتری دارد در جایگاه ریاست هیات کشتی قرار گیرد تا کشتی قم پیشرفت کند ولی به نظر چیز دیگر اتفاق افتاده و کشتی دارد از انتخاب اصلح دور می‌شود و به شکلی موروثی شده است.

مرادی گنجه با تاکید بر اینکه حدود 13 سال است که کشتی دست یک عده خاص است گفت: باید تغییر و تحولاتی شکل بگیرد و خون تازه‌ای وارد رگ‌های کشتی شود؛ برخی با رفت وآمدهایی که به فدراسیون داشتند فدراسیون را مجاب کردند که همین گروه ادامه دهد در حالی که نظر اهالی کشتی این نیست و نیاز است که افراد تحصیل کرده و با برنامه وارد کشتی شوند.

وی با اذعان به اینکه کشتی قم ملتهب شده و همه نگران آینده هستند و نگران مهندسی انتخابات هیات کشتی هستیم تصریح کرد: رئیس فدراسیون بسیار فعال است اما افرادی اخبار نادرست به وی رسانده‌اندو به نظر آنها اعتماد پیدا کرده است.

پیشکسوت کشتی قم بیان کرد: افراد خیلی قوی‌ای کاندیدای هیات کشتی شده‌اند که سابقه و برنامه بسیار خوبی دارند و چند کاندیدای خوب داریم و نظر ما این است که بدون اعمال نفوذ بهترین فرد انتخاب شود؛ اگر کشتی قم مورد توجه قرار گیرد حتما حداقل 4 نماینده در تیم ملی خواهیم داشت؛ نیازمند مدیر قوی در کشتی هستیم و قم قطب اصلی کشتی فرنگی خواهد شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjxheh.uqexxzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما

آرش میرقوام
مهدی مرادی گنجه اسطوره کشتی فرنگی و اولین ورزشکار قمی که در المپیک حاظر بود نظراتش بسیار محترم و کارساز هست .یادم نمیره زمانی که مربیگری میکرد اعحوبه هایی در کشتی فرنگی زیر نظرش متولد شدن مثل برادران میرصالحی و برادران میرجمالی و حسن خدابنده لو و یا مصطفی اشرفی و احمد مودب و مصیب صفا که بر اثر سومدیریت از کشتی جدا شدن .آقای مرادی گنجه حق داره ناراحت باشه از دستهای پشت پرده......