کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کمک ۵۰ میلیون تومان برای احیای تیم فوتبال سوهان محمد

خبرگزاری مهر , 6 اسفند 1399 ساعت 20:21

سرپرست هیئت فوتبال قم با اشاره به برگزاری جلسه فوری با اداره کل ورزش و جوانان قم گفت: مقرر شد برای کمک به تیم فوتبال سوهان محمد مبلغ ۵۰ میلیون تومان در دو مرحله به این تیم پرداخت شود.


به گزارش قم نیوز قدرت الله باقری در واکنش به کناره‌گیری تیم‌های فوتبال سوهان محمد سیما از رقابت‌های دسته سوم و امید باشگاه‌های کشور در رشته فوتبال کشور، گفت: در روز گذشته جلسه فوری هیأت فوتبال با اداره ورزش و جوانان برگزار شده است و مقرر شد مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال جهت حمایت از این تیم در دو مرحله واریز شود.

سرپرست هیئت فوتبال قم با بیان اینکه ظرفیت‌های بسیار بالایی برای حضور فوتبالیست‌ها و استعدادهای قمی در فوتبال کشور وجود دارد، افزود: اعلام کناره‌گیری تیم سوهان محمد از رقابت‌های امید و بزرگسالان باعث تأسف است که مسئولان این تیم چنین تصمیمی را گرفتند.

وی با تاکید بر اینکه نماینده قم در لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور شانس صعود به لیگ دسته دوم را دارد و امیدهای این باشگاه نیز جایگاه بسیار خوبی دارند، ادامه داد: باید بتوانیم هر طور شده از دو تیم باشگاه سوهان محمد حمایت کنیم تا با قدرت مسابقات فصل را ادامه دهند.

گفتنی است تیم بزرگسالان سوهان محمد قم با انجام ۷ بازی خود موفق به کسب چهار برد و سه باخت شده است و با هشت گل زده، ۹ گل خورده و ۱۲ امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی گروه دوم مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور قرار دارد.

تیم ستارگان مردان پاشا البرز با ۱۶ امتیاز، شهید اورکی اسلامشهر و سردار جنگل صومعه سرا با ۱۴ امتیاز و شهروند رامسر با ۱۳ امتیاز بالاتر از نماینده قم در رده اول تا چهارم جدول رده بندی قرار دارند.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 94951

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/94951/کمک-۵۰-میلیون-تومان-احیای-تیم-فوتبال-سوهان-محمد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir