کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ستاد پیشگیری و برخورد با جرائم انتخاباتی در قم آغاز بکار کرد

خبرگزاری مهر , 6 اسفند 1399 ساعت 23:23

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قم گفت: ستاد پیشگیری و برخورد با جرائم و تخلفات ستاد انتخاباتی قم برای نظارت بر انتخابات آغاز بکار کرد.


به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی دادگستری استان قم حجت الاسلام مجید یزدی گفت: انتخابات یکی از مهمترین عرصه‌های حضور مردم در صحنه تصمیم گیری در نظام مردم سالار دینی به شمار می‌رود و بر اساس فرموده مقام معظم رهبری و با توجه به سیاست‌های ابلاغی قوه قضائیه در امر نظارت بر روند برگزاری انتخابات باید قانون و موازین به عنوان ملاک و معیار قرار گیرد.
وی با اشاره به شروع به کار این ستاد تصریح کرد: بر اساس ابلاغ رئیس کل دادگستری و رئیس پیشگیری و برخورد با جرایم و تخلفات انتخاباتی استان، آقای سعید کاویانی به سمت دبیر این ستاد منصوب گردیده و دبیرخانه ستاد نیز در حال رصد و پایش اطلاعات و تحولات مربوط به انتخابات در سطح استان می‌باشد.
یزدی در ادامه اظهار داشت: از آنجا که مطابق منویات رهبر معظم انقلاب، حفظ سلامت انتخابات برای برگزار کنندگان آن در درجه اول اهمیت قرار دارد، بر این مبنا تمام دستگاه‌های مرتبط استانی موظفند به سهم خود برای برگزاری این امر مهم تلاش نمایند.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری قم یادآور شد: با توجه به اینکه احساس تکلیف نسبت به انتخابات امری جمعی است، از مسئولان، همشهریان و مجموعه‌های گوناگون سیاسی و اجتماعی و فعالان حوزه انتخابات دعوت می‌شود تا با اعلام نظرات، پیشنهادات و گزارشات خود با شماره تلفکس ۳۶۷۰۷۰۶۳ و ۳۶۷۰۷۰۷۶، این ستاد را در برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و مطابق قانون یاری نمایند.
انتهای پیام / 137


کد مطلب: 94952

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/94952/ستاد-پیشگیری-برخورد-جرائم-انتخاباتی-قم-آغاز-بکار

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir