شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۸
کد مطلب : 94981

اجرای طرح اقدام ملی مسکن در ۱۸ نقطه استان قم

قم نيوز : مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: طرح اقدام ملی مسکن در محدوده پردیسان و ۱۸ نقطه در استان قم جانمایی شده است.
اجرای طرح اقدام ملی مسکن در ۱۸ نقطه استان قم
اجرای طرح اقدام ملی مسکن در ۱۸ نقطه استان قم
به گزارش قم نیوز حسن صبوری با اشاره به آخرین وضعیت تحویل مسکن مهر در قم اظهار داشت: در قم مانند سایر استان‌ها دارای واحدهای مسکن مهر بودیم که اختتامیه این پروژه در قالب 43 هزار واحد مسکن مهر خردادماه سال جاری با حضور وزیر راه اعلام شد.

وی با بیان اینکه همه واحدهای مسکن مهر که در تعهد راه و شهرسازی بود تکمیل شد، ابراز کرد: 624 واحد از این واحدهای مسکن مهر در قالب پرونده‌های قضایی دنبال می‌شود که بعد از تعیین تکلیف به مرحله تکمیل می‌رسند و در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم تصریح کرد: ساخت این واحدها به دلیل مشکلات قضائی متوقف‌شده بود، با توجه به پیگیری لازم، 200 واحد تکمیل و در مرحله واگذاری است و سایر واحدها نیز بعد از پیمودن مراحل قضائی، تکمیل می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان قم عنوان کرد: در استان قم 4400 واحد مسکن طرح ملی برنامه‌ریزی و ثبت‌نام انجام شد و اراضی طرح اقدام ملی مسکن در محدوده پردیسان و 18 نقطه در استان قم جانمایی شده است.

صبوری خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کرونا طبق زمان‌بندی روزانه 10 تا 20 نفر مراجعه می‌کردند و بنیاد مسکن به‌عنوان کارگزار طرح، به تکمیل پرونده می‌پرداخت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم اضافه کرد: 2560 نفر از متقاضیان قم حائز شرایط در طرح اقدام ملی مسکن شده‌اند و قرعه‌کشی در اجرای طرح انجام شد و پروژه‌ها در دست اجراست.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdca6ono.49nya15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما