کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نوسازی حمل و نقل عمومی نیازمند انتشار اوراق مشارکت 200 میلیاردی

خبرگزاری فارس , 9 اسفند 1399 ساعت 9:42

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم از مدیریت استان خواست نسبت به پیگیری تمدید مهلت انتشار اوراق مشارکت 200 میلیارد تومانی برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی استان اقدام کند.


به گزارش قم نیوز عباس ذاکریان با ابراز خرسندی از موافقت اخیر وزارت کشور و سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای انتشار اوراق مشارکت از سوی شهرداری قم و با هدف ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی اظهار کرد: پیشنهاد انتشار این اوراق به ارزش 200 میلیارد تومان بوده است.

وی افزود: البته آخرین مهلت اعلام شده برای این موضوع و در موافقت نامه اخیر، پایان سال جاری اعلام شده است که باید گفت با توجه به ادامه این مسیر از طریق سیستم بانکی و فرصت اندک باقیمانده، عملا امکان تحقق این موضوع در این فرصت وجود ندارد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم همچنین اضافه کرد: بر این اساس، درخواست تمدید این مهلت از بیست و نهم اسفند ماه سال جاری به سی و یکم خرداد ماه سال 1400 به مدیریت استان ارسال شده تا پیگیری های لازم از طریق مسؤولان به انجام برسد.

ذاکریان در پایان ابراز امیدواری کرد با توجه به اولویت توسعه حمل و نقل عمومی در نقشه راه تدوین شده، تمدید این مهلت بتواند فرصت جدیدی برای مدیریت شهری در راستای ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر مهیا سازد.

انتهای پیام/ 106


کد مطلب: 94984

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/94984/نوسازی-حمل-نقل-عمومی-نیازمند-انتشار-اوراق-مشارکت-200-میلیاردی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir