شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۰۹
کد مطلب : 95000

«محمد هادی بابایی علیایی» رئیس هیات کشتی استان قم شد

قم نيوز : مجمع انتخاباتی هیات کشتی استان قم برگزار شد و در پایان رای گیری، «محمدهادی بابابی علیایی» به مدت ۴ سال، به عنوان رئیس هیات کشتی استان قم انتخاب شد.
«محمد هادی بابایی علیایی» رئیس هیات کشتی استان قم شد
«محمد هادی بابایی علیایی» رئیس هیات کشتی استان قم شد
به گزارش قم نیوز مجمع انتخاباتی هیأت کشتی استان قم، پیش از ظهر شنبه در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان با حضور دبیر فدراسیون کشتی، مدیر کل ورزش و جوانان استان قم و دیگر اعضای حاضر در مجمع برگزار شد و در پایان رأی گیری مجمع، «محمدهادی بابایی علیایی» با کسب ۹ رأی از ۱۴ رأی مأخوذه و یک رأی سفید، به مدت ۴ سال سکاندار هیأت کشتی استان قم شد.

«مسلم رشیدی» دیگر نامزد احراز ریاست هیأت کشتی استان در کنار «محمدهادی علیایی بابایی» بود که با کسب ۴ رأی نتوانست صندلی ریاست هیأت کشتی را از آن خود کند.

«محمد حسنی»، «محمد کریمی»، «مصطفی زر چینی» و «مهدی باقری» نیز، در مجمع انتخاباتی و قبل از آغاز رأی گیری از تصمیم خود برای ریاست هیأت کشتی استان قم، انصراف دادند.

گفتنی است ده داوطلب برای تصدی هیأت کشتی استان قم ثبت نام کرده بودند که پیش از روز برگزاری مجمع، «روح‌الله نعمتیان»، «مهدی علیزاده پور نیا»، «افشین میرصالحی» و «حسن رئوفی‌فرد» از حضور در این رقابت انصراف داده بودند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdzz0n.yt0kz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما