قم نيوز : نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: حمایت هایی که از سوی مقام معظم رهبری و برخی مراجع معظم تقلید صادر شد موضع نظام جمهوری اسلامی ایران در مسئله قره باغ را به خوبی روشن کرد.
آل‌هاشم: مقام معظم رهبری ‌موضع ایران را درباره قره‌باغ ‌به خوبی روشن کردند‌
آل‌هاشم: مقام معظم رهبری ‌موضع ایران را درباره قره‌باغ ‌به خوبی روشن کردند‌
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم ظهر امروز در همایش بین‌المللی قره‌باغ 17 ربیع که از سوی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و با محوریت تبیین بیانات مقام معظم رهبری در سالن همایش‌های امین برگزار شد، اظهار داشت: گفتمان 17 ربیع عمری هم اندازه انقلاب اسلامی دارد و رهبر انقلاب 30 سال است که این بیانات را داشته اند.

وی افزود: حمایت ها و بیانیه هایی که از سوی مقام معظم رهبری و برخی مراجع معظم تقلید و آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه صادر شد موضع نظام جمهوری اسلامی ایران در مسئله قره باغ را به خوبی روشن کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در جلسه با کارگزاران حج، مواضع خود را تکرار کردند و از کشتار مسلمانان در قره باغ و کشمیر از مصادیق ظلم در حق مسلمانان یاد کردند.

آل هاشم تصریح کرد: از همان روزهای جنگ اول قره باغ جمهوری اسلامی ایران و رهبری حکیم این انقلاب پیام روشنی را در کنگره عظیم حج خطاب به مسلمانان فرمودند، در حوادث امروزی در جهان وقایع مهم و قابل توجهی وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب گفتند یکی از این وقایع، مهم جنگی است که در ناحیه قفقاز به وجود آمده است، طی بیاناتی که در سال 1372 در جمع مردم تبریز فرمودند، دولت ارمنستان به مردم قره باغ ظلم می کند و ما این حرکات را که ارامنه با حمایت دولت انجام می دهند محکوم می کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcc0xqo.2bqpp8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما