سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب : 95065

تنیسور قم قهرمان ایران شد

قم نيوز : تنیسور ملی‌پوش استان قم با کسب برتری مقابل تمام حریفان خود به مقام نخست و عنوان قهرمانی پیکارهای جایزه بزرگ مردان ایران دست یافت.
تنیسور قم قهرمان ایران شد
تنیسور قم قهرمان ایران شد
به گزارش قم نیوز چهره شاخص سال‌های اخیر تنیس استان قم در میادین کشوری، بین‌المللی و آسیایی این رشته امیرحسین بادی است که سال 2018 به عنوان نخستین ورزشکار تاریخ تنیس قم توانست مجوز حضور در بزرگترین رویداد ورزشی قاره کهن یعنی بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی را کسب کند.

این تنیسور که از رده سنی نونهالان یکی از نخبه‌ها و استعدادهای تنیس قم بود و با پشتوانه و دلگرمی خانواده و همچنین هوش و توانایی بالای خود مدارج ترقی را پله به پله طی کرده، اکنون یکی از بهترین‌های تنیس ایران است که عضو تیم ملی کشورمان در میادین برون‌مرزی تنیس نیز محسوب می‌شود.

بادی جدیدترین موفقیت خود را در رقابت‌های تنیس جایزه بزرگ کشور به دست آورد، مسابقاتی که با حضور 105 تنیسور از استان‌های مختلف به میزبانی هیات تنیس استان هرمزگان به انجام رسید و شرکت کنندگان برای کسب رتبه‌های برتر در دو بخش انفرادی و دو نفره با یکدیگر رقابت کردند.

نکته جالب توجه این است که امیرحسین بادی تنیسور مطرح و ملی‌پوش قم توانست هم در بخش انفرادی و هم در قسمت دو نفره یکی از رتبه‌های برتر را به خود اختصاص دهد، بادی بعد از عملکرد موفق در مراحل مقدماتی راهی فینال شد و در رقابت برای کسب مقام قهرمانی با نتیجه دو بر صفر از سد رقیب چند سال اخیر خود یعنی حسام یزدی گذشت و روی سکوی نخست جای گرفت.

در بخش دو نفره نیز مرحله نهایی برگزار شد و در پایان تیم دوبل امیرحسین بادی و آریا روغنی به مقام نایب‌قهرمانی دست پیدا کرد، در حالی که سرداوری این دوره از رقابت‌ها را سینا ابراهیمیان داور نشان سفید کشورمان بر عهده داشت و امیرحسین بادی با کسب دو عنوان از این رقابت‌ها به کار خود پایان داد.
انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcen78o.jh8npi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما