چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب : 95089

برگزاری دوره آموزش شمشیربازی در قم

قم نيوز : رئیس هیئت شمشیربازی استان قم از برگزاری دوره آموزشی این رشته ورزشی زیر نظر مدرس فدراسیون برای عموم علاقمندان به ورزش خبر داد.
برگزاری دوره آموزش شمشیربازی در قم
برگزاری دوره آموزش شمشیربازی در قم
به گزارش قم نیوز علی قنبری اظهار کرد: نخستین کارگاه آموزشی آشنایی با رشته شمشیربازی با تدریس استاد وصالی داور بین‌المللی این رشته و رئیس کمیته داوران فدراسیون شمشیربازی برگزار می‌شود و عموم علاقمندان به ورزش می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

وی با دعوت از عموم دوست‌داران رشته شمشیربازی به حضور در این دوره آموزشی، اضافه کرد: این دوره آموزشی پیش‌نیاز دوره‌های مربیگری و داوری شمشیربازی محسوب می‌شود و برای دانشجویان علاقمند به شرکت در دوره از تخفیف 30 درصدی شهریه برخوردار است.

رئیس هیئت شمشیربازی استان قم در ادامه به شرایط و مدارک مورد نیاز برای برگزاری این دوره اشاره و اضافه کرد: داشتن حداقل 18 سال سن، تصویر شناسنامه و کارت ملی، فیش واریزی یکصد هزار تومانی به شماره حساب هیات شمشیربازی از جمله مدارک مورد نیاز حضور در این دوره آموزشی است.

وی خاطرنشان کرد: آقایان علاقمند به شرکت در این دوره آموزشی روزهای زوج هفته از ساعت 18 تا 20 و بانوان همه‌ روزه از ساعت 10 تا 17 می‌توانند با مراجعه خانه شمشیربازی قم واقع در مجموعه ورزشی میثم، جنب میدان میثم منطقه سالاریه مراجعه کرده و یا با تلفن 32902999 – 025 تماس بگیرند.

گفتنی است: علی قنبری از چهره‌های شناخته شده و با سابقه ورزش قم محسوب می‌شود که از زمان آغاز فعالیت هیئت شمشیربازی استان قم در بهمن ماه سال گذشته مسوولیت سرپرستی این هیئت را با ابلاغ رئیس فدراسیون بر عهده داشته و دی‌ماه سال جاری از مجمع انتخابات هیئت شمشیربازی قم برای ریاست چهار ساله این هیئت تا سال 1403 رای اعتماد گرفت.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcaowno.49nma15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما