چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب : 95095

دخالت انسانی نادرست در طبیعت آثار جبران ناپذیری به دنبال دارد

قم نيوز : نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران، با تاکید بر اینکه طبیعت باید در مسیر طبیعی حرکت خود را دنبال کند، گفت: دخالت‌های انسانی نادرست در طبیعت می‌تواند آثار جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد و باید برای جلوگیری از این دخالت‌ها تلاش کنیم.
دخالت انسانی نادرست در طبیعت آثار جبران ناپذیری به دنبال دارد
دخالت انسانی نادرست در طبیعت آثار جبران ناپذیری به دنبال دارد
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید جواد شهرستانی ‌امروز در دیدار با معاون وزیر و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور که در دفتر این شخصیت حوزوی انجام شد، بر لزوم حفظ وحدت و همگرایی تاکید کرد و گفت: باید از نگاه‌های سلیقه ای و رویکردهای حزبی پرهیز کنیم.

وی اضافه کرد: اکنون ما باید ببینیم کجای دنیا هستیم و واقعا ادعای امروزمان مطابق واقعیت است، گاهی مشاهده می‌شود که بسته‌بندی مطلوب برای برخی محصولات نداریم به همین علت در برخی از حوزه‌ها به عرضه مورد نظر نمی‌رسیم.

نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران، با تاکید بر اینکه طبیعت باید در مسیر طبیعی حرکت خود را دنبال کند، عنوان کرد: دخالت‌های انسانی نادرست در طبیعت می‌تواند آثار جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد و باید برای جلوگیری از این دخالت‌ها تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه ما از ظرفیت‌های مختلف برخورداریم اما به دنبال این ظرفیت‌ها نرفته‌ایم، تصریح کرد: جوانان و استعدادهای بسیاری در کشور وجود دارند که اگر از آن‌ها به خوبی استفاده کنیم، بسیاری از مشکلات کشور رفع می‌شود.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdchmvnw.23nmwdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما