کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئولان باید برای رفاه مردم همه ظرفیت‌ها را بکارگیرند

خبرگزاری فارس , 13 اسفند 1399 ساعت 14:15

یکی از مراجع تقلید جهان شیعه با تاکید بر اینکه همه مردم به امنیت، عدل و رفاه محتاج هستند، گفت: همه مسئولان باید همه ظرفیت خود را بکارگیرند تا بتوانند این نیازهای اساسی مردم را تامین کنند و در این مسیر نباید از هیچ تلاشی دریغ شود.


به گزارش قم نیوز  آیت‌الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار مسعود منصور رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور که در دفتر این مرجع تقلید انجام شد، با بیان اینکه ساختن اجتماع و جامعه رسالت خود انسان‌هاست، اظهار کرد: رسیدن به جامعه مطلوب نیازمند تشکیل یک سامانه است که ما با انقلاب اسلامی سامانه کمونیستی و غربی را کنار زده و به دنبال یک سامانه اسلامی هستیم و این کار در درجه اول وظیفه مسئولان و در درجه دوم کار مردم است.

وی از تلاش استکبار جهانی برای مقابله با سامانه اسلامی یاد کرد و افزود: اکنون دشمنان اسلام در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و از پول، اجرا و نقشه برخوردار هستند و برای جلوگیری از تشکیل سامانه اسلامی تلاش می‌کنند.

مرجع تقلید جهان شیعه گفت: همانطور که امام خمینی(ره) نیز تاکید داشتند ظلم، جهل و فقر باید در جامعه از بین برود چراکه با وجود این سه هیچ حرکتی نمی‌توان در جامعه انجام داد؛ مردم فقیر عاجز هستند و نمی‌توانند کاری انجام دهند و ما در قدم اول به جای ظلم باید به دنبال عدالت، به جای جهل به دنبال علم و فرهنگ و به جای فقر به جای رفاه باشیم.

وی  با تاکید بر اینکه همه مردم به امنیت، عدل و رفاه محتاج هستند، اضافه کرد: همه مسئولان باید همه ظرفیت خود را بکارگیرند تا بتوانند این نیازهای اساسی مردم را تامین کنند و در این مسیر نباید از هیچ تلاشی دریغ شود.

آیت‌الله نوری همدانی خاطرنشان کرد: مسئولان باید یک زندگی برای مردم بسازند که این زندگی از ظلم، جهل و فقر خالی باشد؛ اکنون همه ظرفیت‌ها در اختیار است و باید بتوانیم از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کنیم.

انتهای پیام/ 106


کد مطلب: 95101

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/95101/مسئولان-باید-رفاه-مردم-همه-ظرفیت-ها-بکارگیرند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir