قم نيوز : مراسم افتتاح ۴۲ ساختمان آموزشی و کمک‌آموزشی و کلنگ‌زنی آغاز عملیات ۴۲ پروژه آموزشی و کمک‌آموزشی حوزه‌های علمیه خواهران در قم برگزار شد.
مراسم افتتاح ۴۲ ساختمان آموزشی و کمک‌آموزشی حوزه علمیه خواهران برگزار شد
مراسم افتتاح ۴۲ ساختمان آموزشی و کمک‌آموزشی حوزه علمیه خواهران برگزار شد
به گزارش قم نیوز مراسم افتتاح 42 ساختمان آموزشی و کمک‌آموزشی و کلنگ‌زنی آغاز عملیات 42 پروژه آموزشی و کمک‌آموزشی حوزه‌های علمیه خواهران ظهر امروز در سالن همایش آیت‌الله شرعی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد.

در این مراسم که به برکت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و همزمان با اعیاد رجب المرجب با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد آیت‌الله مقتدایی رئیس شورای سیاست‌گذاری حوزه علمیه خواهران،  آیت‌الله حسینی بوشهری دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه، آیت‌الله بهشتی عضو مجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام بهجت پور مدیر حوزه علمیه خواهران، نمایندگان دفاتر مراجع، مدیران شهری و استانی و اساتید و طلاب حضور داشتند.

غلامحسین محمدی زاده، معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه های علمیه خواهران در این مراسم گزارشی از روند آغاز تا پایان 42 پروژه افتتاحی و همچنین 42 پروژه  آماده کلنگ زنی ارائه داد.

در ادامه نیز پیام تصویری آیت الله مکارم شیرازی مرجع تقلید شیعیان برای حاضران پخش شد که در این پیام آیت الله مکارم حوزه های علمیه خواهران را شجره طیبه ای دانستند که اساس آن محکم و شاخه های آن در آسمان کشیده شده است.

وی بیان کرد: اسلام دین مردان و زنان است و در قران مجید نیز اشاره های مکرری بر موقعیت زنان در جامعه اسلامی شده است. وقتی نقش حضرت فاطمه زهرا(س) و زینب کبری(س) را در پیشرفت اسلام و مبارزه با دشمنان اسلام می بینیم و آن سخنرانی ها و خطابه ها، می فهمین که موقعیت زنان در اسلام موقعیت مهمی است.

آیت‌الله مقتدایی رئیس شورای سیاست‌گذاری حوزه علمیه خواهران ضمن تقدیر از فعالیت خیران در مشارکت احداث مدارس علمیه گفت: به برکت انقلاب اسلامی حوزه علمیه خواهران به رشد و شکوفایی مطلوبی رسید و این حرکت باید تداوم داشته باشد.

آیت‌الله حسینی بوشهری دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه نیز در این جلسه بیان کرد: با کمبود امکانات و بودجه اقدام بسیار خوبی انجام شد و پروژه‌های آموزش و کمک آموزش ویژه مدارس علمیه خواهران به بهره‌برداری رسید.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد:این امکانات و تلاش ها باید طلاب را به سمت تعالی حرکت دهد و روز به روز آنها در مسیر کمال و پیشرفت به جلو ببرد تا بتوانند تأثیرگذاری بیشتری در جامعه داشته باشند و با کمترین کاستی و مشکلات مشغول به علم اندوزی و تحصیل و تألیف شوند.

به گزارش تسنیم، افتتاح 42 ساختمان آموزشی و کمک‌آموزشی و کلنگ‌زنی آغاز عملیات 42 پروژه آموزشی و کمک‌آموزشی حوزه‌های علمیه خواهران در سراسر کشور به‌صورت ویدیو کنفرانس انجام شد.

در پایان این مراسم نیز تعدادی از خیران و فعالان عرصه ساخت و ساز حوزه علمیه خواهران مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjiveh.uqeiyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما