چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۸
کد مطلب : 95114

مراسم سالگرد آیت الله بطحائی گلپایگانی در قم برگزار می شود

قم نيوز : مراسم نخستین سالگرد درگذشت آیت الله سید هاشم بطحائی گلپایگانی(ره) عضو فقید مجلس خبرگان رهبری، پنج شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در قم برگزار می شود.
مراسم سالگرد آیت الله بطحائی گلپایگانی در قم برگزار می شود
مراسم سالگرد آیت الله بطحائی گلپایگانی در قم برگزار می شود
به گزارش قم نیوز مراسم نخستین سالگرد درگذشت آیت الله سید هاشم بطحائی گلپایگانی (ره)، عضو فقید مجلس خبرگان رهبری، پنج شنبه ۱۴ اسفند بعد از نماز مغرب و عشا با سخنرانی آیت الله درّی نجف آبادی در مسجد امام حسن عسکری (علیه السلام) قم و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

آیت الله سید هاشم بطحائی گلپایگانی (ره) نماینده مردم تهران در دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری، در سال ۱۳۳۵ جهت فراگیری علوم دینی وارد حوزه علمیه قم شد و در کنار تحصیل علوم حوزوی، تحصیلات کلاسیک خود را نیز ادامه داد و ضمن پذیرفته شدن در رشته فلسفه دانشگاه تهران، موفق به کسب مدرک کارشناسی‌ارشد شد. وی از درس حضرت امام (ره) و آیات عظام سید محمدرضا گلپایگانی، میرزا هاشم آملی و علامه طباطبایی به مدت ۲۷ سال استفاده کرد و در سال ۱۳۵۵ برای گرفتن دکتری در رشته فلسفه به مصر رفته و در سال ۱۳۶۰ در رشته فقه و مبانی حقوق اسلامی از دانشگاه تهران با مدرک دکتری فارغ التحصیل شد.

وی پس از چند روز بستری در یکی از بیمارستان‌های قم به علت ابتلاء به کرونا، سحرگاه دوشنبه ۲۶ اسفند ۹۸ دار فانی را وداع گفت.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjxveh.uqeivzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما