پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۴
کد مطلب : 95121

قدرت‌نمایی شیمیدر قم با تحمیل اولین شکست به مهرام

قم نيوز : تیم بسکتبال شیمیدر قم در آخرین بازی خود از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور موفق به شکست تیم مهرام تهران شد.
قدرت‌نمایی شیمیدر قم با تحمیل اولین شکست به مهرام
قدرت‌نمایی شیمیدر قم با تحمیل اولین شکست به مهرام
به گزارش قم نیوز آخرین بازی از مرحله مقدماتی فصل 1400 – 1399 لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور را تیم‌های شیمیدر قم و مهرام تهران در سالن بسکتبال آزادی برگزار کردند، مسابقه‌ای جذاب و تماشایی که در نهایت به برتری 89 بر 87 شاگردان مصطفی هاشمی انجامید.

نمایش جذاب دو تیم در این مسابقه حساس و نفس‌گیر، یکی از زیباترین رقابت‌های این فصل لیگ برتر بسکتبال را رقم زد و اوج کار زمانی بود که شاگردان مصطفی هاشمی اختلاف 13 امتیازی با حریف خود را در نیمه دوم جبران کرده و سرانجام با اختلاف دو امتیاز این بازی را بردند تا به دوازدهمین برد خود در مرحله گروهی لیگ برتر دست یابند.

نماینده بسکتبال قم در این دیدار از دو بازیکن خارجی جدید خود یعنی «ارل رولند» گارد آمریکایی - بلغارستانی به همراه «ایکه دیگو» سانتر آمریکایی – نیجریه‌ای نیز بهره برد و این دو بازیکن نیز با اینکه نخستین حضور در ترکیب شیمیدر را تجربه می‌کردند نمایش بسیار خوبی ارائه کردند.

ارسلان کاظمی، مهراد آتشی، وحید حاجیان، نوید خواجه‌زاده، مهدی اسماعیلی، امیرحسین آذری و رافی درغوکاسیان نفراتی بودند که در این دیدار کنار دو بازیکن خارجی تیم، با تدابیر کادر فنی شیمیدر در پیروزی دلچسب شیمیدر قم برابر مهرام تهران ایفای نقش کردند، در روزی که نیمکت شیمیدر نیز لحظه‌ای دست از تشویق و ایجاد انگیزه به بازیکنان حاضر در میدان برنداشت و نتیجه آن برتری شیرین برابر حریف بود.

شیمیدر قم با کسب برتری 89 بر 87 برابر مهرام تهران نخستین شکست تیم حریف را نیز رقم زد تا بدین‌شکل با کسب 26 امتیاز از 14 بازی به عنوان تیم دوم راهی مرحله پلی‌آف فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور شده و در این مرحله به مصاف تیم هفتم گروه نخست یعنی خانه بسکتبال خوزستان برود.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdchzznw.23nmidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما