کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تعطیلی و اعمال محدودیت با هدف حفظ جان مردم انجام می‌شود

خبرگزاری تسنیم , 14 اسفند 1399 ساعت 19:21

استاندار قم گفت: تعطیلی و یا اعمال هرگونه محدودیت با هدف حفظ جان و سلامت مردم صورت می‌گیرد.


به گزارش قم نیوز بهرام سرمست امروز در حاشیه جلسه ستاد پیشگیری؛ هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما علاقه نداریم با اعمال محدودیت مانع کسب‌وکار مردم و یا جلوی برگزاری مراسم‌های مذهبی و جشن‌های ملی و مذهبی را بگیریم ولی با توجه به این‌که در شرایطی قرار می‌گیریم که مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند مجبور می‌شویم برای حفظ جان و سلامت آن‌ها این اعمال محدودیت‌ها را ایجاد کنیم.

به گفته وی؛ برای پیشگیری از تجمع و کنترل بیماری و حفظ شرایط استان آرامستانهای استان در پنج‌شنبه آخر سال تعطیل است هم‌چنین هرگونه مراسم آخر سال باید با حداقل محدودیت‌ها برگزار شود استان اکنون شرایط مطلوبی دارد ولی برای حفظ آن باید مدیریت‌ها و نظارت‌ها را تشدید نماییم.

سرمست بیان کرد: در بازار شب عید مصوب شد مردم خرید خود را مدیریت و سازمان‌های مرتبط هم بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظارت بیشتری اعمال کنند وجود ویروس کرونای معروف به انگلیسی در برخی استان‌ها و 2 مورد در قم دست‌اندرکاران امر سلامت را نگران کرده است مردم وادارات باید بیشتر همکاری کنند.

استاندار قم گفت: ادارات قم باید برای پیشگیری از تجمع خدمات الکترونیکی و غیرحضوری را افزایش دهند هر دستگاه اجرایی حداقل باید 3 خدمت الکترونیکی را برای مردم اجرا کند تا جلوی حضور مردم در ادارات گرفته شود.

 سرمست با اشاره به وضعیت استان بیان کرد: قم اکنون در شرایط مطلوبی قرار دارد اما غفلت از هرگونه موارد بهداشتی از سوی مردم وادارات در اماکن عمومی ممکن است شرایط ما را به خطر انداخته و وارد پیک جدیدی کند هرچند طی این هفته رعایت پروتکل‌ها از سوی مردم بهتر شده است ولی هنوز جای نگرانی دارد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 95135

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/95135/تعطیلی-اعمال-محدودیت-هدف-حفظ-جان-مردم-انجام-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir