پنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۸
کد مطلب : 95141
استاندار قم تاکید کرد

ضرورت ترویج درختکاری بعنوان یک موضوع دینی و فرهنگی

قم نيوز : استاندار قم در مراسم روز درختکاری گفت: تلاش می‌کنیم تا کاشت درخت را به‌عنوان یک موضوع دینی و فرهنگی در سطح استان رواج دهیم.
ضرورت ترویج درختکاری بعنوان یک موضوع دینی و فرهنگی
ضرورت ترویج درختکاری بعنوان یک موضوع دینی و فرهنگی
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست ظهر پنجشنبه در مراسم کاشت نهال در محوطه استانداری گفت: در دوران توسعه شهر نشینی درخت جزئی از ملزومات زندگی انسان است و نیازمند گسترش در فضای مجازی و افزایش درختکاری هستیم.

استاندار قم با بیان اینکه از تمامی قمی‌ها می‌خواهیم درختی را به نشانی دوستی با یکدیگر غرس کنند، گفت: ما تلاش می‌کنیم تا کاشت درخت را به‌عنوان یک موضوع دینی و فرهنگی در سطح استان رواج دهیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از مؤلفه‌های توسعه پایدار فضای سبز و درختکاری است، بیان کرد: ما می‌توانیم درختی را به یاد شهدای گرانقدر غرس کنیم تا هم حافظ ارزش‌ها و هم حافظ منابع طبیعی باشیم.

سرمست با بیان اینکه درخت برای ما اکسیژن تولید می‌کند و فضای تنفسی مردم را فراهم می‌سازد گفت: مردم نیز وظیفه دارند بستر پرورش درخت را فراهم سازند.

وی با تاکید بر اینکه استانداری برای همه اقشار، گروه‌ها و همه موجودات زنده در فضای سر زمینی قم مسئولیت دارد، افزود: استانداری برای فضای زیست استان یک نگاه ویژه قائل است و برای حفظ این فضا تلاش لازم را به کار گرفته است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjvveh.uqeixzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما