قم نيوز : مدیرکل فرهنگ و ارشاد قم گفت: جشنواره رسانه‌ای ابوذر، فارغ از نگاه‌های سیاسی و جناحی برگزار شد.
جشنواره رسانه‌ای ابوذر، فارغ از نگاه‌های سیاسی و جناحی برگزار شد
جشنواره رسانه‌ای ابوذر، فارغ از نگاه‌های سیاسی و جناحی برگزار شد
به گزارش قم نیوز سید موسی حسینی کاشانی در آئین اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قم در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم اظهار داشت: این جشنواره در 5 دوره موفقیت‌های خوبی را پشت سر گذاشته است و در این میان یکی از ویژگی‌های مهم جشنواره ابوذر، خودجوش بودن و برگزاری با مشارکت اصحاب رسانه است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم افزود: این جشنواره در هیچ دوره‌ای به اعتبارات دولتی وابسته نشده است بلکه متناسب باروحیه بسیجی و جهادی برگزار می‌شود و علی‌رغم مضیقه‌ها و کمبودها انصافاً توانسته جای خود را در میان جشنواره‌های رسانه‌ای حرفه‌ای به‌خوبی باز کند.

وی تصریح کرد: هرچند در برگزاری جشنواره ابوذر، مشکلات مالی نیز وجود دارد، اما ازنظر کیفیت یکی از جشنواره‌های بسیار خوب است.

حسینی کاشانی بیان کرد: فارغ از مباحثی که در جشنواره‌های حرفه‌ای دنبال می‌شود، محتوا و مطالب خیلی اهمیت بالایی دارد و این از خصوصیات بارز جشنواره ابوذر است، ممکن است در جشنواره حرفه‌ای اولویت این نباشد که برای محتوا امتیاز بالایی در نظر گرفته شود اما در جشنواره ابوذر وزنه و محتوا بسیار سنگین است و این جشنواره را متمایز می‌کند.

وی عنوان کرد: همچنین جشنواره رسانه‌ای ابوذر، فارغ از نگاه‌های سیاسی و جناحی برگزار می‌شود و هدف همه در آن، یکی است و جشنواره ابوذر، رسیدن به تراز رسانه انقلابی برای معرفی دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی را دنبال می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم خاطرنشان کرد: جشنواره ابوذر می‌تواند جایگاهش را والاتر از این ببرد و روزبه‌روز شاهد این افتخارات باشیم، دراین‌باره کارهایی مختلف آموزشی و تخصصی، یک نگاه راهبردی برای تحقق اهداف دارد.

وی گفت: باید ظرفیت‌های مختلف را به کار بگیریم و به مسیر ادامه دهیم، امسال برنامه‌ها را به این سمت بردیم که کنگره شهدا به‌خوبی برگزار شود، خوشبختانه در موضوعات ایثار و فداکاری شهدا، آثار خوبی رسیده است.

حسینی کاشانی عنوان کرد: به نقطه‌ای رسیده‌ایم که خبرنگاران و اصحاب رسانه، برای این جشنواره به تولید اثر می‌پردازند و بسیاری از آثار، آرشیوی نبود.

وی بیان کرد: درواقع جریان سازی جشنواره به سمتی است که خبرنگار نگاهش به تولید محتوا در جشنواره متناسب با موضوعات است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdkf0n.yt0ko6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما