شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۳۶
کد مطلب : 95164

اعمال محدودیت سفر نوروزی برای شهرهای مسافرپذیر مانند قم

قم نيوز : استاندار قم از اعمال محدودیت سفرهای نوروزی به شهرهای مسافرپذیر مانند قم خبر داد و اظهار کرد: اماکن دولتی و مدارس در نوروز 1400، پذیرای مسافران و زائران نخواهند بود.
اعمال محدودیت سفر نوروزی برای شهرهای مسافرپذیر مانند قم
اعمال محدودیت سفر نوروزی برای شهرهای مسافرپذیر مانند قم
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست که امروز پس از نشست ستاد ملی مبارزه با کرونا با خبرنگاران گفت و گو می کرد با اشاره به بحث های این نشست بیان کرد: بحث سفرهای نوروزی یکی از مهم ترین محورهای این نشست بود که بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مقرر شد تا سفر نوروزی به شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع باشد.

وی ادامه داد: البته مقرر شد تا شهرهای مسافرپذیر مانند قم هم برخی محدودیت ها و البته تشدید نظارت را اعمال کنند که جزئیات آن اطلاع رسانی خواهد شد.

استاندار قم با تاکید بر این که اماکن دولتی و مدارس در ایام نوروز هیچ گونه پذیرش برای میهمانان نخواهند داشت خاطر نشان کرد: یکی دیگر از بحث های امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا درباره وضعیت قرمز استان خوزستان و همچنین شیوع ویروس جهش یافته در این استان بود که مقرر شد تا نظارت بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در این استان با هدف عدم درگیری دیگر استان ها با ویروس جهش یافته تشدید شود.

سرمست با بیان اینکه اعمال محدودیت و ممنوعیت برای تردد خودروهای شخصی از ساعت 21 تا 3 بامداد همچنان در سراسر کشور پابرجاست افزود: البته در نشست ستاد ملی مبارزه با کرونا بر ضرورت إعمال نظارت بیشتر در این موضوع هم تأکید شد، بویژه آن که این محدودیت برای جلوگیری از دورهمی های شبانه وضع شده است.

وی با اشاره به اینکه محدودیت های نوروزی مربوط به دو هفته پایانی سال جاری و دو هفته ابتدایی سال 1400 خواهد بود از مردم خواست تا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به عبور با سلامتی از عید نوروز کمک کنند تا إن شاء الله کشور از شکل گیری پیک بعدی کووید10 در امان بماند.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdceez8o.jh8npi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما