کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اعمال محدودیت‌ ‌در قم تشدید می‌شود‌

خبرگزاری تسنیم , 16 اسفند 1399 ساعت 20:29

استاندار قم گفت: برای جلوگیری از دور همی‌ها اعمال محدودیت‌ها برای خودرو‌های شخصی از ساعت ۲۱ الی ۳ بامداد با جدیت و نظارت بیشتری اعمال می‌شود.


به گزارش قم نیوز بهرام سرمست ظهر امروز پس از جلسه ستاد ملی کرونا در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا سفر به شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع است.

استاندار قم با تأکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی افزود: برای استان‌ها و شهر‌های مسافر پذیر مانند قم هم محدودیت‌هایی اعلام می‌شود و نظارت‌ها بر این مناطق تشدید می‌شود.

وی بابیان اینکه اماکن دولتی و مدارس هیچ نوع پذیرشی برای مهمانان نوروزی ندارند، بیان کرد: در این جلسه در خصوص سفرهای نوروزی بحث و بررسی شد و بر اساس مصوبه‌ای که به تصویب رسید سفر به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است.

سرمست عنوان کرد: استان خوزستان با تشدید شیوع کرونای انگلیسی وخیم است و برای اینکه استان‌های دیگر هم دچار چنین وضعیتی نشوند نظارت‌ها بر پروتکل‌ها تشدید می‌شود.

استاندار قم تصریح کرد: برای جلوگیری از دور همی‌ها اعمال محدودیت‌ها برای خودرو‌های شخصی از ساعت 21 الی 3 بامداد با جدیت و نظارت بیشتری اعمال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان قمی برای اینکه ایام عید را به‌سلامت پشت سربگذارند و گرفتار موج چهارم کرونا نشوند بیشترین همکاری و مساعدت را با مسئولان داشته باشند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 95170

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/95170/اعمال-محدودیت-در-قم-تشدید-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir