شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۲۹
کد مطلب : 95170

اعمال محدودیت‌ ‌در قم تشدید می‌شود‌

قم نيوز : استاندار قم گفت: برای جلوگیری از دور همی‌ها اعمال محدودیت‌ها برای خودرو‌های شخصی از ساعت ۲۱ الی ۳ بامداد با جدیت و نظارت بیشتری اعمال می‌شود.
اعمال محدودیت‌ ‌در قم تشدید می‌شود‌
اعمال محدودیت‌ ‌در قم تشدید می‌شود‌
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست ظهر امروز پس از جلسه ستاد ملی کرونا در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا سفر به شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع است.

استاندار قم با تأکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی افزود: برای استان‌ها و شهر‌های مسافر پذیر مانند قم هم محدودیت‌هایی اعلام می‌شود و نظارت‌ها بر این مناطق تشدید می‌شود.

وی بابیان اینکه اماکن دولتی و مدارس هیچ نوع پذیرشی برای مهمانان نوروزی ندارند، بیان کرد: در این جلسه در خصوص سفرهای نوروزی بحث و بررسی شد و بر اساس مصوبه‌ای که به تصویب رسید سفر به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است.

سرمست عنوان کرد: استان خوزستان با تشدید شیوع کرونای انگلیسی وخیم است و برای اینکه استان‌های دیگر هم دچار چنین وضعیتی نشوند نظارت‌ها بر پروتکل‌ها تشدید می‌شود.

استاندار قم تصریح کرد: برای جلوگیری از دور همی‌ها اعمال محدودیت‌ها برای خودرو‌های شخصی از ساعت 21 الی 3 بامداد با جدیت و نظارت بیشتری اعمال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان قمی برای اینکه ایام عید را به‌سلامت پشت سربگذارند و گرفتار موج چهارم کرونا نشوند بیشترین همکاری و مساعدت را با مسئولان داشته باشند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcbg8b9.rhbszpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما