يکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۲۸
کد مطلب : 95175

برگزاری مراسم سالگرد ارتحال آیت‌الله منتظری قمی

قم نيوز : مراسم سالگرد ارتحال آیت‌الله منتظری قمی عضو دفتر امام(ره) در نجف و قم و از یاران مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.
برگزاری مراسم سالگرد ارتحال آیت‌الله منتظری قمی
برگزاری مراسم سالگرد ارتحال آیت‌الله منتظری قمی
به گزارش قم نیوز این مراسم روز دوشنبه 18 اسفندماه، مطابق با شب شهادت امام کاظم(ع) بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع شهر قنوات برگزار می‌شود.

همچنین مراسم بزرگداشتی نیز روز سه‌شنبه 19 اسفندماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد الغدیر واقع در بلوار الغدیر برگزار می‌شود.

آیت‌الله شیخ احمد منتظری موحد(قمی) 1 فروردین‌ماه امسال براثر بیماری دعوت حق را لبیک گفت و پیکر ایشان در قبرستان شیخان به خاک سپرده شد.

آیت‌الله احمد منتظری قمی سال 1316 دیده به جهان گشود، دروس مقدماتی را در مدرسه رضویه نزد آقا ملاهاشم و شیخ غلامحسین دارابی شیرازی فراگرفت، درس خارج را از محضر آیت‌الله گلپایگانی و امام خمینی(ره) استفاده کرد.

این عالم مجاهد پس از تبعید امام خمینی(ره) به عراق نیز به نجف رفت و سال‌ها در خدمت امام راحل بود سپس در دفتر امام(ره) در قم حضور پیدا کرد.

آیت‌الله احمد منتظری قمی مدت کوتاهی ریاست بنیاد شهید و امامت جمعه قنوات را عهده‌دار شد اما پس از مدتی از مسئولیت کناره‌گیری کرد و به کار تربیت طلاب مشغول و ریاست حوزه علمیه قنوات را بر عهده داشت.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcgnq9y.ak9nu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما