يکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب : 95182

جشنواره گل 100 تایی شیمیدر قم در برابر خانه بسکتبال خوزستان

قم نيوز : تیم بسکتبال شیمیدر قم با کسب یک برد 100 تایی دیگر مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور را با قدرت آغاز کرد.
جشنواره گل 100 تایی شیمیدر قم در برابر خانه بسکتبال خوزستان
جشنواره گل 100 تایی شیمیدر قم در برابر خانه بسکتبال خوزستان
به گزارش قم نیوز تیم بسکتبال شیمیدر قم که در آخرین بازی خود از مرحله مقدماتی بازی‌های فصل جاری لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور با یک عملکرد فوق‌العاده موفق به شکست مهرام تهران شده بود، به دنبال یک شروع قدرتمند در مرحله پلی‌آف برابر خانه بسکتبال خوزستان صف‌آرایی کرد و در پایان یک نمایش بسیار خوب با اختلاف 43 گل حریف خود را برد.

شاگردان مصطفی هاشمی که به عنوان تیم دوم جدول رده‌بندی گروه دوم مرحله مقدماتی لیگ برتر بسکتبال به این مرحله رسیده‌اند، مقابل تیم رده هفتم گروه نخست یعنی خانه بسکتبال خوزستان کار چندان سختی در پیش نداشتند و با برتری در تمام زمان‌های این دیدار، سرانجام به برتری 109 بر 66 دست یافتند.

شیمیدر قم نیمه نخست این دیدار را با نتیجه 47 بر 27 به نفع خود تمام کرد، ضمن اینکه مصطفی هاشمی سرمربی شیمیدری‌ها در این دیدار سعی کرد از تمام بازیکنان خود بهره ببرد، بر همین اساس در نیمه دوم شیمیدر قم حتی قوی‌تر ظاهر شد و اختلاف خود را با تیم خانه بسکتبال خوزستان بیشتر کرد.

ای‌‌جی راولند گارد راس آمریکایی - بلغاری تیم بسکتبال شیمیدرقم چهره برجسته مصاف تیمش برابر خانه بسکتبال خوزستان بود، بازیکنی که در دیدار با مهرام تهران هم امتیازآورترین بازیکن شیمیدر لقب گرفته بود و برابر حریف خوزستانی ۲۷ دقیقه و 54 ثانیه بازی کرد و موفق شد ۲۰ امتیاز، چهار ریباند و ۸ پاس گل به ثبت برساند و با کارایی ۲۹ چهره برتر میدان لقب بگیرد.

همچنین ارسلان کاظمی بازیکن شاخص و ملی‌پوش تیم بسکتبال شیمیدر قم با کسب ۱۰ امتیاز، ۹ ریباند، ۸ پاس گل و کارایی 25 روز خوبی داشت.

بدین‌ترتیب شیمیدری‌ها باید روز دوشنبه هجدهم اسفند ماه دومین بازی خود در گام نخست از پلی‌آف فصل 1400 – 1399 لیگ برتر بسکتبال را برابر تیم خانه بسکتبال خوزستان برگزار کنند.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcewz8o.jh8nvi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما