دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۵۰
کد مطلب : 95214

میثاق طلبگی مورد صیانت و توجه قرار گیرد

قم نيوز : مدیر حوزه های علمیه گفت: معاونت تهذیب حوزه طرح میثاق طلبگی را مورد صیانت و توجه قرار دهد چرا که این طرح در سال های گذشته برکت‌های بسیار خوبی داشته‌است.
میثاق طلبگی مورد صیانت و توجه قرار گیرد
میثاق طلبگی مورد صیانت و توجه قرار گیرد
به گزارش قم نیوز آیت الله علیرضا اعرافی در نشست با معاون و شورای تهذیب و تربیت حوزه های علمیه اظهار داشت: طلبه باید در پنج سال نخست دوران تحصیل حداقل یک مرتبه به اردوی راهیان نور اعزام شود تا با روحیه جهاد و ایثار به طور کامل تری آشنایی یابد.

وی  ضمن قدردانی از فعالیت های معاونت تهذیب در طول چند ماه گذشته افزود: از جمله اقدام های ارزنده معاونت تهذیب در چند ماه اخیر سفر به استان ها و واحدهای صفی حوزه بوده که محل تقدیر است.

 اعرافی خاطرنشان کرد: امیدواریم سال ۱۴۰۰ سال درخشش تهذیبی در حوزه باشد و فضای بهتری برای حضور تربیتی اساتید و مسئولان حوزه فراهم شود.

وی گفت: کرونا هم تهدیدها و هم فوایدی را برای همه به دنبال داشته یکی از فرصت‌های آن ایجاد فضایی برای توجه به آموزش های مجازی و بهره گیری از این فضا بوده‌است.

مدیر حوزه های علمیه تصریح کرد: ما در مباحث تربیتی باید آن جان مایه ظرافت کاری و ریزبینی لازم را داشته باشیم تا به موفقیت برسیم شیوه‌ها و تدابیر کارآمد، برنامه ریزی درست، نیروی جهادی و مخلص و مشارکت استاد، مدیر و طلبه در فرآیند تربیت و همین طور هماهنگی با واحدهای آموزش از ارکان مهم فرآیند تربیت است.

وی بیان کرد: از معاونت تهذیب می خواهیم دروس اخلاق علمای درگذشته و قدیم همچون حضرت امام (ره) را هم جمع آوری نمایند و در اختیار طلبه ها قرار دهند.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcayuno.49nm615kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما