قم نيوز : معاون دانشگاه علمی کاربردی با اشاره به استقبال دانشجویان از برگزاری شانزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: بیش از ۹۰ درصد مراکز دانشگاه علمی کاربردی در این جشنواره قرآنی حضور داشتند.
بیش از ۹۰ درصد مراکز دانشگاه علمی کاربردی در برگزاری جشنواره قرآنی این دانشگاه مشارکت داشتند
بیش از ۹۰ درصد مراکز دانشگاه علمی کاربردی در برگزاری جشنواره قرآنی این دانشگاه مشارکت داشتند
به گزارش قم نیوز سید احمدرضا پیش‌بین ظهر امروز در مراسم اختتامیه شانزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی که در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد، اظهار داشت: برنامه‌های جامع علمی کاربردی به‌واسطه کرونا نه‌تنها تعطیل نشد بلکه برنامه‌های فرهنگی در این دانشگاه به فرصت تبدیل شد.

وی با اشاره به استقبال دانشجویان از برگزاری شانزدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: بیش از 90 درصد مراکز دانشگاه علمی کاربردی در این جشنواره قرآنی حضور داشتند و بیش از 5 درصد دانشجویان ما نیز در این جشنواره شرکت کردند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی بیان کرد: درمجموع 1200 صندلی در این دانشگاه به‌صورت مستقیم برای تربیت قرآن داشته‌ایم که بخشی از آن‌ها تکمیل‌نشده است و بسیاری از شرکت‌کنندگان به‌واسطه علاقه‌ای که داشتند در جشنواره شرکت کردند.

‌وی تصریح کرد: در این جشنواره از داوران ممتاز ملی و بین‌المللی استفاده شد، انس با قرآن همه ما را بیمه می‌کند و اعتقادداریم اگر دانشجویان و کارکنان ما با قرآن مأنوس باشند در بسیاری از برنامه‌های دانشگاه مؤثر خواهد بود و این مسابقات در راستای بصیرت افزایی در دانشگاه انجام می‌شود.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی  ادامه داد: برگزاری این جشنواره قرآنی باید سبب شود در عرصه‌های قرآنی نیز برنامه‌های بین‌المللی با کشورهای اسلامی داشته باشیم چون علاقه‌مندان زیادی قصد دارند با معارف قرآنی آشنا شوند و باید این فرصت برای آن‌ها فراهم شود.

پیش‌بین خاطرنشان کرد: از همه عزیزانی که در راستای برگزاری این جشنواره نقش داشتند تقدیر ویژه دارم و همچنین از استان‌هایی که در این امر مشارکت داشتند و از داورانی که در کنار این کار عظیم در خدمتشان بودیم تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcj88eh.uqei8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما