دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۵۳
کد مطلب : 95353

جرایم سنگین مالی و انضباطی برای فردوس قم

قم نيوز : کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به دلیل اتفاقات حاشیه‌ای آخرین مسابقه خانگی تیم فردوس قم در مرحله گروهی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور این تیم را جریمه کرد.
جرایم سنگین مالی و انضباطی برای فردوس قم
جرایم سنگین مالی و انضباطی برای فردوس قم
به گزارش قم نیوز تیم فوتسال فردوس قم در آخرین بازی خانگی خود از مرحله مقدماتی مسابقات فصل 1400 – 1399 لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور میزبان تیم مقاومت البرز بود و این تیم را که در آن مقطع صدرنشین گروه نخست محسوب می‌شد، در نهایت با نتیجه 6 بر 5 شکست داد.

فوتسالیست‌های فردوس قم به واسطه این برد جایگاه خود را در جدول رده‌بندی گروه نخست لیگ برتر بهبود بخشیده و به لطف برتری پرگل در هفته پایانی این مرحله برابر شهروند ساری به رده چهارم گروه دست یافته و با وجود اینکه صعود نکردند اما برای فصل آینده لیگ برتر سهمیه قم را حفظ کردند.

اما این دیدار برخی حاشیه‌ها هم داشت که از نظر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مستلزم برخورد و جریمه بود و این کمیته تیم فوتسال فردوس قم را به دلیل تخلف تماشاگران و اعتراض کادر فنی مبلغ یکصد میلیون ریال جریمه نقدی کرد‌، همچنین یکی از بازیکنان فردوس سه بازی فصل آتی را از دست داد.

طبق گزارش ناظر مسابقه، در جریان رقابت فردوس قم و مقاومت البرز از سوی یکی از تماشاگران تیم فردوس قم تخلفاتی نظیر پرتاب آب و توپ به داخل زمین انجام شده که این اتفاق سوء رفتار تیمی تشخیص داده شده و به همین دلیل تیم فردوس قم به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد و این رای قطعی اعلام شده است.

همچنین بازیکن اخراجی این دیدار یعنی شهاب بشری از تیم فردوس قم به دلیل اهانت به داور پس از اخراج،  سه جلسه از همراهی تیمش محروم شد و باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند، اما بشری می‌تواند نسبت به محرومیت خود اعتراض کند، ضمن اینکه تیم فردوس قم به دلیل اعتراض کادر فنی به داوری مسابقه و سوء رفتار تیمی به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده و این رای نیز قطعی اعلام شده است.

این مسابقه عصر بیست و هشتمین روز بهمن ماه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد و تیم فردوس با نتیجه 6 بر 5 به برتری رسید.
انتهای پیام/137
https://qomnews.ir/vdcexx8o.jh8nni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما