پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب : 95437

افزایش اعتبارات قم با افزوده شدن دو شهرستان

قم نيوز : استاندار قم از افزایش سهم اعتبارات قم با خروج این استان از تک شهرستانی بودن خبر داد و گفت: اضافه شدن دو شهرستان به استان قم إن شاء الله در سال 1400 اجرایی می شود تا بر این اساس بتوان بخشی از عقب ماندگی های تاریخی قم را جبران کرد.
افزایش اعتبارات قم با افزوده شدن دو شهرستان
افزایش اعتبارات قم با افزوده شدن دو شهرستان
بهگزارش قم نیوز بهرام سرمست که امروز در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان سخن می گفت با بیان این که فضای همدلی ایجاد شده در بین مسؤولان قم، فضایی مغتنم است اظهار کرد: همه ما باید از این فضا برای هم افزایی حداکثری، خدمتگزاری بیشتر به مردم و همچنین رساندن استان به سطح والاتری از توسعه و پیشرفت بهره ببریم.

وی با تقدیر از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: باید اذعان کرد که این عزیزان همه تلاش خود را برای حل مسائل و مشکلات استان در مجلس شورای اسلامی به خرج داده اند.

استاندار قم در ادامه به سفرهای مختلف مقامات کشوری به استان اشاره کرد و بیان داشت: تلاش ما بر آن است که پیگیری مسائل توسعه ای استان را در این سفرها و در قالب تفاهم نامه هایی به امضا برسانیم تا بتوان به توسعه و پیشرفت استان سرعت بخشید، البته بدیهی است که دستگاه های متولی استانی هم باید مسائل ذیربط را از وزارتخانه مربوطه خود پیگیری کنند و این امر را تا حصول نتیجه ادامه دهند.

سرمست سپس به یکی از این تفاهم نامه ها توجه داد و یادآور شد: در همین روزهای اخیر بود که تفاهم نامه ای 3 هزار میلیارد تومانی با مسؤولان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به امضا رساندیم تا بتوان بخشی از عقب ماندگی های تاریخی قم را جبران کرد.

وی ادامه داد: إن شاء الله در سال ۱۴۰۰ با اجرایی شدن خروج استان از حالت تک شهرستانی، سهم اعتبارات تخصیصی به استان نیز افزایش خواهد یافت که این امر هم می تواند زمینه ای مناسب برای رفع عقب ماندگی های تاریخی قم باشد.

استاندار قم همچنین درباره موضوع انتقال دام از برخی روستاها بر اساس واگذاری بخشی از اراضی ملی به دامداران تصریح کرد: همه روستاهای قم برای انتقال دام به خارج از روستا، دارای شرایطی یکسان نیستند، بنابراین این موضوع باید در کارگروه های زیرمجموعه شورای برنامه ریزی و توسعه استان مدّ نظر قرار گیرد و تصمیمات کارشناسی در این باره اتخاذ شود.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdchqknw.23nmxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما