پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۳۶
کد مطلب : 95453

نسخه عربی سایت شهرداری قم رونمایی شد

قم نيوز : نسخه عربی پرتال شهرداری قم همزمان با میلاد امام حسین(ع) با حضور شهردار قم و اعضای شورای اسلامی شهر قم رونمایی شد.
نسخه عربی سایت شهرداری قم رونمایی شد
نسخه عربی سایت شهرداری قم رونمایی شد
نسخه عربی پرتال شهرداری قم در حاشیه آخرین جلسه شورای اسلامی شهر قم در سال ۱۳۹۹ و همزمان با میلاد امام حسین(ع) با حضور شهردار قم و رئیس شورای اسلامی شهر رونمایی شد.

این نسخه در راستای چندزبانه کردن پرتال سایت اطلاع‌رسانی شهرداری قم طراحی‌شده است و پس از راه‌اندازی نسخه انگلیسی در ماه‌های گذشته، دومین نسخه سایت شهرداری به زبان خارجی است که امروز افتتاح شد.

نسخه عربی سایت شهرداری قم به معرفی قم و اماکن مهم آن ازجمله حرم حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران و حوزه علمی می‌پردازد.

تاریخچه شهرداری و شورای اسلامی شهر قم، اسامی شهرداران و معرفی شهردار فعلی قم و رزومه وی از دیگر بخش‌های سایت عربی شهرداری قم است که امروز از آن رونمایی شده است.

بخش اخبار قم و اخبار شهرداری قم، اخبار و اتفاقات مهم قم و اطلاعات شهری قم از دیگر اطلاعات ارائه‌شده در نسخه عربی سایت شهرداری قم است.

این نسخه، ترجمه سایت فارسی شهرداری قم نیست، بلکه بنا بر نیازهای مخاطب عرب‌زبان و بین‌المللی طراحی‌شده است تا ارتباط بین این‌گونه از مخاطبان و شهرداری قم را بهبود بخشد.

اطلاعات این سایت به‌طور روزانه آپدیت می‌شود و به مرور اطلاعات فرصت‌های سرمایه‌گذاری، نقشه قم به زبان عربی و اطلاعات سایر بخش‌های شهرداری به آن اضافه خواهد شد.

سایت عربی شهرداری قم توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم طراحی و اجراشده و محتوای آن توسط اداره بین‌الملل اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم مدیریت می‌شود.

انتهای پیام / 105
https://qomnews.ir/vdcfmjd1.w6dttagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما