دوشنبه ۲ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۵۱
کد مطلب : 95507

3500نفر برای اجرای طرح شهید سلیمانی در قم مشارکت داشته‌اند

قم نيوز : فرماندار قم گفت: طرح شهید سلیمانی در چند ماه اخیر در کنترل ویروس کرونا بسیار موفق عمل کرد.
۳۵۰۰نفر برای اجرای طرح شهید سلیمانی در قم مشارکت داشته‌اند
۳۵۰۰نفر برای اجرای طرح شهید سلیمانی در قم مشارکت داشته‌اند
به گزارش قم نیوز مرتضی حیدری در خصوص اجرای طرح شهید سلیمانی اظهار داشت: این طرح از اول آذرماه با 7 راهبرد، 4 کمیته و 3 تیم آغاز شد.

فرماندار قم افزود: خوشبختانه طرح شهید سلیمانی در چند ماه اخیر در کنترل ویروس کرونا بسیار موفق عمل کرد و تأثیر مثبتی در سطح محلی و محلی و منطقه‌ای و بین‌المللی داشت.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بسیجیان با مراکز بهداشت و سلامت مرتبط هستند و جلسات در جهت پیشبرد اهداف طرح به‌طور منظم برگزار می‌شود، در این راستا تعامل بسیجیان در اجرای طرح شهید سلیمانی در قم بسیار اثربخش بود.

حیدری بیان کرد: در این طرح، مرکز بهداشت، بسیج، شهرداری و هلال‌احمر و دیگر دستگاه‌ها دست در دست هم دادند و به کمک مردم رفتند، البته بار سنگین این طرح بر دوش پیشگامان سلامت و بهداشت است و بسیج نیز به‌صورت همکار و همراه آنان بنا بر فرمان رهبری به میدان آمده است.

وی خاطرنشان کرد: درواقع هدف از اجرای طرح شهید سلیمانی کاهش تعداد مبتلایان به کرونا است و در قالب شناسایی بیماران، نظارت بر قرنطینه افراد و ارتقای سطح آگاهی و ارتقای دانش مردم در راستای کاهش تلفات اجرا می‌شود.

فرماندار قم عنوان کرد: بیش از 3500 نفر برای اجرای طرح شهید سلیمانی در قم مشارکت و همراهی داشته‌اند و هم‌اکنون در قالب 270 در 90 محله شهر قم در حال اجراست.

وی تصریح کرد: عملیاتی شدن طرح شرایط خوبی را به لحاظ کنترل ویروس و حفظ سلامت شهروندان به وجود آورد و همچنان نیز بدون وقفه در حال انجام است.

حیدری اظهار داشت: نظارت، حمایت و مراقبت 3 وظیفه مهم تیم‌های ره‌گیری است و بازرسی‌های گسترده‌ای در جلوگیری از شیوع کرونا در سطح شهر انجام‌شده و در قالب این طرح نیز در حوزه غربالگری و نمونه‌گیری نیز موفقیت‌های خوبی داشته‌ایم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfetd1.w6dtxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما