دوشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۱
کد مطلب : 95621

عیدی شیمیدری‌ها به مردم قم با غلبه بر اکسون

قم نيوز : تیم بسکتبال شیمیدر قم دومین مسابقه خود از مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران را با اختلاف 10 امتیاز از تیم اکسون تهران برد.
عیدی شیمیدری‌ها به مردم قم با غلبه بر اکسون
عیدی شیمیدری‌ها به مردم قم با غلبه بر اکسون
به گزارش قم نیوز بسکتبالیست‌های شیمیدر قم با نمایش همدلی و انسجام خود برابر تیم بسکتبال اکسون تهران در دومین بازی از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال، همزمان با میلاد باسعادت حصرت ولی عصر(عج) عیدی شیرینی به مدیریت باشگاه و هواداران این تیم به ویژه قمی‌های علاقمند به بسکتبال دادند.

شاگردان مصطفی هاشمی بعد از نخستین بازی این مرحله که ناباورانه با حساب ۶۵ بر ۶۲ نتیجه را به تیم اکسون تهران واگذار کردند‏، دومین بازی مرحله یک‌چهارم نهایی را با اختلاف ۱۰ امتیاز و با نتیجه ۸۷ بر ۷۷ از حریف خود بردند.

نماینده بسکتبال قم در این دیدار با تدابیر کادر فنی، نمایش بسیار بهتری نسبت به بازی قبل داشت و مزد بازی خوب خود به خصوص در کوارتر چهارم را با انتقام شکست بازی قبل و کسب یک برد ارزشمند به دست آورد تا امیدوارانه به بازی سوم قدم بگذارد.

هنریک درغوکاسیان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر به اتفاق رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان قم و مرتضی سخایی رئیس هیات بسکتبال قم با حضور در سالن آزادی نظاره‌گر پیروزی شاگردان مصطفی هاشمی در دومین مسابقه مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال بودند.

درغوکاسیان بعد از پایان مسابقه در جمع شیمیدری‌ها حضور یافت و به واسطه نمایش دلچسب بازیکنان تیم به آنها خدا قوت گفت و برای آنها در بازی آینده نیز آرزوی موفقیت کرد.

بسکتبالیست‌های شیمیدر قم حالا برای صعود به مرحله نیمه نهایی پیکارهای فصل ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ لیگ برتر بسکتبال باشگا‌ه‌های کشور مصمم به پیروزی در بازی سوم با اکسون هستند، ‌دیداری که از ساعت 18 روز سه‌شنبه دهم فروردین ماه بار دیگر در سالن آزادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdccseqo.2bqpi8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما