قم نيوز : مراسم اختتامیه دوره تربیت مبلغ «رئیس المبلغین» همزمان با ایام ولادت منجی عالم بشریت مهدی موعود(عج) در دفتر بنیاد اختر تابان برگزار گردید.
برگزاری اختتامیه دوره تربیت مبلغ «رئیس المبلغین» هم زمان با میلاد امام زمان(عج)
برگزاری اختتامیه دوره تربیت مبلغ «رئیس المبلغین» هم زمان با میلاد امام زمان(عج)
به گزارش قم نیوز دیروز و همزمان با سالروز میلاد پربرکت منجی عالم بشریت، امام زمان (عج) و نیمه شعبان، مراسم اختتامیه دوره تربیت مبلغ رئیس المبلغین در بنیاد اختر تابان با حضور و سخنرانی آیت الله حسینی قزوینی برگزار شد.

در ابتدای این برنامه حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم رضوی مدیر بنیاد اختر تابان به تشریح فعالیت‌های جاری این بنیاد پرداخت.

 در ادامه آیت‌الله حسینی قزوینی در سخنانی در مورد تبلیغ و رمز موفقیت در این راه نکاتی را برای برگزیدگان دوره تربیت مبلغ رئیس المبلغین بیان کردند.

ایشان ضمن قدردانی از فعالیت های این بنیاد نسبت به برگزاری دوره های شیعه شناسی و پاسخ به شبهات وهابیت برای مبلغین بنیاد اختر تابان ابراز آمادگی کرد.

در انتهای این برنامه نیز که با حضور مهمانانی از کشورهای مختلف از جمله هندوستان و کشورهای شرق آفریقا برگزار شده بود، گواهینامه پایان دوره به دست آیت الله حسینی قزوینی و حجت الاسلام و المسلمین رضوی به مبلغان برگزیده اعطا گردید.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdciwqa3.t1aw52bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما