قم نيوز : شش تن از هنرمندان و بازیگران قمی در فصل دوم سریال گاندو به کارگردانی جواد افشار نقش‌آفرینی کردند.
نقش‌آفرینی هنرمندان قمی در فصل دوم سریال گاندو
نقش‌آفرینی هنرمندان قمی در فصل دوم سریال گاندو
به گزارش قم نیوز خرداد دو سال قبل بود که فصل نخست سریال گاندو به کارگردانی جواد افشار از فیلم‌سازان استان قم روانه آنتن شبکه سه سیما شد؛ سریال مهیج و جذاب و خوش ساختی که هم پر سر و صدا ظاهر شد و هم میلیون‌ها مخاطب ایرانی را پای جعبه جادویی نشاند.

گاندو که با تم پلیسی و امنیتی مهمان سیما شده بود، با استقبال مخاطبان تلویزیون مواجه شد و همین کافی بود تا ساخت سری دوم سریال گاندو به فصل مشترک عوامل سریال و مسئولان شبکه و تماشاگران تلویزیون تبدیل شود.

فصل دوم گاندو که برای پیشگیری از برخی حساسیت‌ها و حواشی سیاسی در سکوت خبری کلید خورده بود و حتی تا یکی دو روز پیش از پخش با نام «لوتی» معرفی می‌شد، برای نخستین بار به عنوان یک سریال امنیتی جاسوسی در جدول پخش سریال‌های نوروزی سیما قرار گرفت و از قاب شبکه سه روانه آنتن شد.

سریالی که فصل دوم آن را هم آرش قادری نوشته و از قصه پرونده روح‌الله زم و ماجرای نفتکش امنیتی تا جاسوسی مشاور رسانه‌ای در تیم مذاکره کننده هسته‌ای را به تصویر کشیده است.

در فصل دوم سریال گاندو هم علاوه بر بازیگران ثابت این سریال نظیر داریوش فرهنگ، وحید رهبانی، خسرو شهراز، مجید نوروزی و پندار اکبری، تعدادی از هنرمندان و بازیگران نام‌آشنای قم نقش آفرینی کرده‌اند.

علی افشار، حسین پارسایی، سید جواد طاهری، هادی افشار، علی نعمت الهی و سعید برجعلی از جمله هنرمندان قمی هستند که در فصل دوم گاندو حضور داشتند.

همچنین از دیگر بازیگران فصل دوم گاندو می‌توان به شهرام قائدی، حسن میرباقری، امیریل ارجمند، شاهد احمدلو و شهرزاد کمال‌زاده اشاره کرد.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcfted1.w6dtxagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما