قم نيوز : استاندار قم ضمن تشکر از مردم قم در رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری مراسم مناسبت های مختلف گفت: مردم قم با رعایت پروتکل ها از ورود استان به موج چهارم کرونا جلوگیری کنند.
با رعایت پروتکل ها، از ورود استان به موج چهارم کرونا جلوگیری کنیم
با رعایت پروتکل ها، از ورود استان به موج چهارم کرونا جلوگیری کنیم
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست پیش از ظهر شنبه پس از پایان جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور رئیس جمهور برگزار شد، ضمن تشکر از مردم استان قم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام نوروز، نیمه شعبان و سیزده بدر گفت: خیز موج چهارم شیوع کرونا در برخی استان‌ها آغاز شده است و وضعیت برخی شهرها نیز از نظر بیماران کرونایی تغییر کرده است.

استاندار قم با بیان اینکه متأسفانه استان قم وارد وضعیت نارنجی از نظر شیوع بیماران کرونایی در کشور شده است، افزود: در صدد هستیم با اعمال محدودیت‌های مربوط به وضعیت نارنجی از ورود استان به موج چهارم شیوع بیماران کرونایی جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به اینکه در سیاست‌های ستاد ملی مقابله با کرونا هیچ‌گونه دوگانگی در برخورد با سفرهای که به کشورهای همسایه از جمله ترکیه و عراق صورت می‌گیرد وجود ندارد، ادامه داد: بر اساس وضعیت اعلامی کشورهایی که در وضعیت قرمز و حاد بیماری هستند حضور در این کشورها باید رعایت شود.

سرمست با تاکید بر اینکه برخی از افراد که نتیجه تست کرونا آنها مثبت اعلام می‌شود باید قرنطینه شوند ولی این مسئله را رعایت نمی‌کنند، گفت: این افراد با خروج از قرنطینه به سایر شهروندان نیز آسیب می‌زنند و می‌بایست با اقدامات بازدارنده همراه با نظارت و پیگیری از حضور مبتلایان به کرونا در بین مردم جلوگیری کرد.

استاندار قم با بیان اینکه برگزاری مراسم‌های ماه مبارک رمضان در شهرهای آبی و زرد، با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی خواهد بود، گفت: در شهرهای قرمز نارنجی مراسم‌ها به طور محدود و ترجیحاً در فضای باز صورت خواهد گرفت.

وی در پایان افزود: درباره برگزاری مراسم‌های لیالی قدر در استان نیز در آینده تدابیری اندیشیده خواهد شد و نتایج آنها به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdcfjed1.w6dtyagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما