يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب : 95735

رقابت دلسوختگان قم در فصل جدید فوتسال باشگاهی ایران

قم نيوز : تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت قم از هجدهمین روز فروردین ماه در دوره جدید مسابقات فوتسال باشگاه‌های کشور برابر حریفان خود به میدان می‌رود.
رقابت دلسوختگان قم در فصل جدید فوتسال باشگاهی ایران
رقابت دلسوختگان قم در فصل جدید فوتسال باشگاهی ایران
به گزارش قم نیوز برنامه کامل مرحله نخست از فصل جدید پیکارهای لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی اعلام شد که قم میزبان این بازی‌ها است و تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت به نمایندگی از قم در این دوره برابر حریفان به میدان خواهد رفت.

نماینده فوتسال قم سومین دوره متوالی است که در مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور حضور می‌یابد، تیمی که در سال 1399 در آخرین مرحله رقابت‌ها نیز حضور داشت اما نتوانست به لیگ دسته اول راه یابد و اکنون با کادر فنی جدید مهیای حضور در لیگ 1400 و کسب مجوز صعود به دسته بالاتر است.

بازی‌های فصل جدید لیگ دسته دوم از روز چهارشنبه هجدهم فروردین ماه با رقابت مدعیان صعود به لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور رسما آغاز می‌شود و تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت قم با هدایت یکی از چهره‌های شاخص فوتسال قم یعنی سیدوحید غیاثی با حریفان رقابت خواهد کرد.

نکته جالب توجه این است که به واسطه فعالیت استعدادها و نخبه‌های زیاد در فوتسال قم، مسوولان تیم دلسوختگان اهل بیت تیمی کاملا بومی را روانه لیگ جدید کرده‌اند و سیدوحیدغیاثی سرمربی جدید این تیم بومی در این فصل است، تیمی که با حفظ مهره‌های تاثیرگذار خود و جذب چند بازیکن شاخص قمی یکی از پرامیدترین تیم‌ها برای صعود به لیگ دسته اول محسوب می‌شود.

اسامی کادر و بازیکنان تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت قم در فصل 1400 لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور نیز اعلام شد:

مدیر تیم (سرپرست): سیدمرتضی تکیه‌ای
سرمربی: سیدوحید غیاثی
کمک مربی: محمد زنگی
مربی دروازه‌بان‌ها: هادی بهرامی
تدارکات: محمدکریمی

بازیکنان: امیر اربابی، جواد اسماعیلی، محمد کوهستانی و محمدمهدی داوودی (دروازه بان)، محسن سابقی، حسین امینی، محسن بخشی، علی رضایی، علی ابراهیم‌بیگی، امیرحسین یاوری، اصغر احمدی، مسعود عباسی، محمد کرمانی، مجتبی ولی‌منش، مهدی فتح‌خانی، میثم راموز و محمدارجمندزاده

انتهای پیام / 106
https://qomnews.ir/vdciwya3.t1awp2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما