سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب : 95805

دعوت از آیت الله رئیسی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری

قم نيوز : مجمع هماهنگی نیروهای جبهه انقلاب اسلامی استان قم در بیانیه ای از آیت الله رئیسی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.
دعوت از آیت الله رئیسی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری
دعوت از آیت الله رئیسی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری
به گزارش قم نیوز در بیانیه مجمع هماهنگی نیروهای جبهه انقلاب اسلامی استان قم خطاب به آیت الله سید ابراهیم رئیسی آمده است: مستحضرید شجره طیبه جمهوری اسلامی که روزی به دست مبارک امام خمینی(ره) غرس گردید، با مقاومت در برابر طوفان‌های سهمگین حوادث و انواع ابتلائات، امروز درخت تنومدی است که تکیه گاه و سایه سار همه مستضعفان و آزادگان جهان است.

در ادامه این بیانیه افزوده شده است: این ودیعه گرانبها که ثمره مجاهدت عالمی هوشیار و روشن ضمیر امام راحل عظیم الشأن(ره) رهبری‌های حکیمانه زعیم عزیزمان امام خامنه‌ای و هزاران شهید شاهد است، در ابتدای مسیری نو قرار دارد؛ مسیری که به فرموده رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی گام دوم انقلاب نام گرفت.

در این بیانیه خاطرنشان شده است: گامی استوار که می‌بایست زیر نظر مدیران انقلابی، جهادی با انگیزه‌های الهی و اسلامی، با محوریت جوانان برداشته و به فضل الهی زمینه ساز تمدن نوین اسلامی باشد؛ آن تمدنی که همانا مقدمه ظهور دولت کریمه حضرت ولی الله الاعظم(عج) باشد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: راه انقلاب، راه حق و هدف عالیه آن احیاء و بسط تمدن عظیم اسلامی است، اما شرایط وخیمی که با بی تفاوتی، رخوت و سوء مدیریت عناصر داخلی و دشمنی سفاکان جهانی به وجود آمده، قطعا برون رفتی جز مدیریت انقلابی، علمی و جهادی نخواهد داشت.

در این بیانیه اضافه شده است: استفاده از مدیران جوان و با انگیزه به منظور اصلاح ساختارهای فرسوده، رفع مقررات و قوانین دست و پا گیر و بی حاصل که مع الأسف طی دهه‌های گذشته از عمر با برکت انقلاب، به جز ایام معدود، با بی مهری به سیاست‌های ابلاغی و راهکارهای عملیاتی و اجرایی مقام معظم رهبری مواجه بوده است؛ که شاید مهمترین آن تحقق اقتصاد مقاومتی به عنوان مطالبه دیرین رهبری عزیز و مردم برای نجات اقتصاد کشور است، تنها گوشه ای از همیت و نقشه راه آینده خواهد بود. مدیریتی شایسته که باید در همه حوزه‌های فرهنگی، سیاست داخلی و خارجی، حل معضلات اجتماعی هم کارآمد باشد.

در بیانیه مجمع هماهنگی نیروهای جبهه انقلاب اسلامی استان قم یادآور شده است: دلسوزان انقلاب در حال حاضر معیارهای مورد نظر را با عنایت به تجربیات و عملکرد جهادی تان در جنابعالی متصور می‌دانند.

در بخش دیگری از این بیانیه تصریح شده است: از این رو مجمع هماهنگی نیروهای جبهه انقلاب اسلامی استان قم هسو با بسیاری از تشکل‌ها و گروه‌ها که دل در گرو انقلاب و آرمان‌های والای آن دارند، از شما خواهشمند است با صلاحدید در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران حضور یافته و به شکرانه وفاق و اتحادی که تنها طی چهارساله گذشته به شکل بی نظیری با محوریت حضرتعالی در جبهه انقلاب شکل گرفته، دعوت دلسوزان انقلاب را لبیک گویید.

در پایان این بیانیه خاطرنشان شده است: به فضل الهی، با تکیه بر گفتمان جنابعالی که همواره گفتمان انقلاب و اسلام عزیز بوده است، انتخابات خرداد ۱۴۰۰ جبران ظلمی است که به ناحق و با تزویر، سوء تدبیر و مدیریت در سال‌های اخیر به این مردم حماسه آفرین تحمیل شده و نویدبخش آینده روشن برای میهن اسلامی و رضایت مردم مظلوم و محروم مان خواهد بود.

انتهای پیام/ 106
https://qomnews.ir/vdcgn79y.ak9nz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما