کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار قم: حمایت از بومی‌سازی و نهضت تولید داخل در قم آغاز شد

خبرگزاری تسنیم , 17 فروردين 1400 ساعت 23:38

استاندار قم گفت: حمایت از بومی‌سازی و نهضت تولید داخل در قم را در دستور کارداریم و واحدهای صنعتی را در جهت افزایش تولید تشویق می‌کنیم.


به گزارش قم نیوز بهرام سرمست ظهر امروز پس از نخستین  بازدید سه‌شنبه‌های اقتصادی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: امروز در خدمت تولیدکنندگان عزیز هستیم، روزهای سه‌شنبه بسیار باارزش است و از سنوات گذشته این روند را در بازدید آغاز کرده‌ایم.

استاندار قم افزود: در این مدت، برنامه‌هایی را هدف‌گذاری کردیم و در بسیاری از موارد از برنامه جلوتر هستیم، با توجه به شعار سال درصدد پشتیبانی از واحدها هستیم و اگر موانعی باشد آن را شناسایی می‌کنیم.

وی تصریح کرد: در این راستا بسیاری از مسائل را در ستاد رفع موانع تولید مطرح و رفع می‌کنیم و طبق برنامه موظفیم به شرایط تولید رسیدگی کنیم، امروز از سه واحد صنعتی بازدید داشتیم و یک واحد نیز در برنامه طرح توسعه قرار دارد و دراین‌باره حمایت‌هایی موردنیاز است.

سرمست بیان کرد: بسیاری از واحدهای صنعتی قم، از دانش فنی خوبی برخوردارند و باید موردحمایت بیشتری قرار بگیرند، این واحدها رویکرد صادرات دارند و ازنظر دانش بومی و داخلی سازی نیز پیشگام هستند.

وی خاطرنشان کرد: حمایت از بومی‌سازی و نهضت تولید داخل در قم را در دستور کارداریم و واحدهای صنعتی را در جهت افزایش تولید تشویق می‌کنیم.

استاندار قم اظهار داشت: هرکدام از واحدها، خواسته‌هایی متفاوت دارند که شامل درخواست زمین و تأمین مواد و نقدینگی و دریافت تسهیلات است.

گفتنی است در اولین سه‌شنبه‌های‌اقتصادی‌استاندار‌قم در سال تولید پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها، بازدید از شرکت‌های پولاسا ، ماشین‌ابزار و فریدولین و افتتاح واحد یونیورسال شرکت فریدولین انجام شد.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 95818

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/95818/استاندار-قم-حمایت-بومی-سازی-نهضت-تولید-داخل-آغاز

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir