کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پشتیبانی از واحدهای تولیدی استان و رفع موانع آن ها در سال 1400

خبرگزاری فارس , 17 فروردين 1400 ساعت 21:48

استاندار قم پشتیبانی و حمایت از واحدهای تولیدی استان و رفع موانع احتمالی در مسیر آن ها را با توجه به شعار سال 1400، برنامه اولویت دار امسال استان دانست.


به گزارش قم نیوز بهرام سرمست امروز و در برنامه سه شنبه های اقتصادی، پس از بازدید از سه واحد و افتتاح یک واحد تولیدی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به سال «تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» اظهار کرد: برنامه سه شنبه های اقتصادی استان قم که در سال های رونق و جهش تولید تداوم داشت، در سال جاری نیز ادامه می یابد.

وی هدف از این بازدیدها را پشتیبانی و حمایت از واحدهای تولیدی برای تحقق رونق تولید در آن ها عنوان کرد و افزود: خوشبختانه اهداف این بازدیدها محقق شده و حتی از برنامه پیش بینی شده هم جلوتر هستیم.

استاندار قم ادامه داد: سه شنبه های اقتصادی در سال جدید نیز بویژه با توجه به نامگذاری امسال، هم در پشتیبانی از واحدهای تولیدی و هم در جهت شناسایی موانع موجود و رفع این موانع ادامه می یابد.

سرمست خاطر نشان کرد: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان نیز آماده پشتیبانی از واحدهای تولیدی و رفع موانع آن هاست.

وی با ابراز خرسندی از دانش فنی واحدهای تولیدی استان اذعان کرد: خوشبختانه رویکرد بسیاری از واحدهای تولیدی استان به امر صادرات مثبت است، ضمن آن که این واحدها در استفاده از دانش بومی و داخلی سازی نیز پیشرو هستند.

سرمست درباره خواسته ها و انتظارات واحدهای تولیدی استان نیز یادآور شد: خواست های متفاوتی از سوی مسؤولان و دست اندرکاران این واحدها مطرح می شود، به طور مثال برخی برای طرح های توسعه ای خود نیازمند استفاده از تسهیلات بانکی و یا برخی امکانات سخت افزاری هستند که این موارد در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان پیگیری خواهد شد، ضمن آن که مسؤولان استان نیز برای تأمین مواد اولیه واحدهای تولیدی باید هماهنگی بیشتری را در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 95824

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/95824/پشتیبانی-واحدهای-تولیدی-استان-رفع-موانع-سال-1400

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir