کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بهره‌مندی ۱۷۰ نفر از خدمات بانک تجهیزات پزشکی امانی هلال احمر قم

خبرگزاری فارس , 18 فروردين 1400 ساعت 9:02

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم از بهره مندی ۱۷۰ نفر از خدمات بانک تجهیزات پزشکی امانی هلال احمر در ایام نوروز خبر داد.


به گزارش قم نیوز امیرحسین علیمردانی با اعلام این خبر اظهار کرد: بانک تجهیزات پزشکی امانی هلال احمر استان قم از جمله پروژه‌های موفق داوطلبی است که به همت اعضا، داوطلبان و خیرین استان در راستای تحقق اهداف بشردوستانه هلال احمر و به منظور رفع آلام آسیب دیدگان و کمک به امر بهبود و سلامت بیماران نیازمند راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه تجهیزات پزشکی متنوعی در راستای نیاز مردم در این بانک موجود است، بیان داشت: این بانک شامل تجهیزاتی همچون تخت بیمارستانی، ویلچر، عصا، واکر، ساکشن، کپسول اکسیژن، دستگاه اکسیژن‌ساز و فیزیوتراپی و اقلام دیگر است که تمام این وسایل به صورت رایگان و امانی به مدت یک ماه در اختیار مراجعین و بیماران نیازمند قرار می‌گیرد.

علیمردانی بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، به منظور کاهش آلام هموطنان و نیاز مبرم آنها به تجهیزات پزشکی، بانک تجهیزات پزشکی امانی هلال احمر همه روزه در ایام نوروز پاسخگوی مراجعین بود چرا که یکی از واحدهای اثرگذار هلال احمر در کاهش بیماری کرونا و دغدغه‌ خانواده‌ها است.

وی با اشاره به اینکه خدمات ارائه شده توسط داوطلبان و خیرین به صورت داوطلبانه است، بیان کرد: در ایام نوروز بیش از ۳۲۰ وسیله تجهیزات پزشکی به ویژه دستگاه های تنفسی در اختیار 170 نفر از بیماران نیازمند و مراجعین قرار گرفت.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم تصریح کرد: با توجه به شروع پیک چهارم کرونا و نارنجی شدن استان قم پیش بینی می‌شود در ایام پیش رو میزان مراجعات به این واحد بیش از روزهای دیگر باشد بنابر این هموطنان عزیز می‌توانند با واریز کمک های نقدی خود به شماره حساب ۴۹۷۸۶۴۴۰۲۰ بانک ملت با شناسه اختصاصی ۳۵۰۰۰۸۰۵۴۱۰۹ بانک تجهیزات پزشکی امانی و یا اهدای وسایل و تجهیزات پزشکی مازاد در منزل، جمعیت هلال احمر استان را در ارائه خدمت شایسته به مراجعین یاری نمایند.

انتهای پیام/ 106


کد مطلب: 95828

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/95828/بهره-مندی-۱۷۰-نفر-خدمات-بانک-تجهیزات-پزشکی-امانی-هلال-احمر-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir