کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

الزام باشگاه‌داران به رعایت موازین فرهنگی

خبرگزاری فارس , 18 فروردين 1400 ساعت 10:29

رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش‌اندام استان قم از الزام باشگاه‌داران به رعایت موازین فرهنگی و موفقیت ورزشکاران این هیات در کسب سه مدال از پرورش‌اندام ایران خبر داد.


به گزارش قم نیوز سعید آمده اظهار کرد: با حضور مدیر کل، معاونین، حراست، نماینده بسیج ورزشکاران و جمعی از کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان جلسه هماهنگی و بحث و تبادل نظر پیرامون تقویت امور فرهنگی در برنامه‌ها و فعالیت‌های پیش‌روی حوزه ورزش و جوانان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه بحث دقت نظر و مراقبت هر چه بیشتر در رعایت اصول اخلاقی، اعتقادی و قانونی توسط جامعه ورزش و جوانان در فضای مجازی مطرح و مقرر شد ضمن برنامه‌ریزی و اهتمام در برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی با موضوع پیشگیری از آسیب‌های فضای مجازی، با هرگونه ورود غیرقانونی و غیراخلاقی دست اندرکاران بخش خصوصی و دولتی ورزش در فضاهای مجازی برخورد قاطع و لازم صورت گیرد.

آمده افزود: به علت عدم رعایت پاره‌ای از شئونات توسط برخی مربیان، باشگاه‌داران و ورزشکاران در فضای مجازی و پروفایل‌های شخصی، به اطلاع می‌رساند مراجع قضایی ذی‌صلاح برای ساماندهی به این امر وارد موضوع شده و با افراد متخلف به شدت برخورد خواهد کرد.

وی اضافه کرد: به همین منظور از مربیان و باشگاه‌داران تقاضا شده نسبت به اصلاح مطالب و عکس‌های درج شده در پروفایل‌های شخصی و عمومی خود اقدام کنند، زیرا در غیر این صورت عواقبی همچون ابطال حکم مربیگری، ابطال پروانه باشگاه، معرفی به مراجع قضایی و... در انتظار متخلفان خواهد بود.

رئیس هیئت بدن‌سازی و پرورش‌اندام استان قم با اشاره به اعزام تیم قم به مسابقات پرورش‌اندام قهرمانی کشور در کیش، بیان کرد: در این رقابت‌ها 650 ورزشکار حضور داشتند که حاصل تلاش تیم اعزامی 16 نفره استان قم، کسب دو مدال برنز، دو مقام چهارمی، یک مقام پنجم و یک مقام ششم در مجموع رشته‌ها بود.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره از رقابت‌ها محمدجواد صادقی مدال برنز رشته فیزیک، امجد برامسین مدال برنز رشته فیزیک کلاسیک، علی غلامی‌اصل مقام چهارم رشته فیزیک، مهدی نادری‌باقریان مقام چهارم رشته بادی کلاسیک، پژمان شمس مقام پنجم رشته بیلدینگ و احمد علیزاده مقام ششم رشته بادی کلاسیک را کسب کردند.

آمده عنوان کرد: از ابوالفضل سلیمانی به عنوان نماینده هیئت بدن‌سازی و پرورش‌اندام استان قم و حمید اسماعیلی به عنوان مربی و سرپرست تیم به واسطه حضوری فعال و شایسته‌ در این مسابقات و از تمام ورزشکاران اعزامی تیم قم و همراهان این عزیزان در این مسابقات قدردانی می‌شود و امیدواریم تجربه لازم را از این مسابقات کسب کرده باشند تا در آینده شاهد موفقیت‌های بیشتر ورزشکاران قم در عرصه ورزش کشور باشیم.

انتهای پیام / 106


کد مطلب: 95832

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/95832/الزام-باشگاه-داران-رعایت-موازین-فرهنگی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir